Alla inlägg den 25 mars 2008

Av André - 25 mars 2008 14:51


Ja, idag är det ju våffeldagen.

Ska fan bli gott med våfflor, sist man åt det kommer man ju inte ens ihåg.


Ledig idag och imorgon, så jävla skönt.

Men man vaknade ju kl 8 imorse såklart bara för att man får och kan sova

ut för en gångs skull. Kollade på "The Bourne Identity" igår och kollade på 2an imorse. Alltså "The Bourne Supremacy". Riktgit bra filmer det dära.

Och 3an har jag ju redan sett.


Annars har jag inte gjort mycket mer idag, kollade på semifinalen mellan Timrå - HV 71 reprisen och sen har jag bara varit och tankat bilen och nu är jag hemma igen. Vilket givande inlägg det här är, eller hur!


Stannade kvar en timme efter träningen igår och lirade lite extra med

Salle, Gådin, Jonte, Kotten, Högbom och Håkan. Var fan riktigt skoj.

Sen fick man ju reda på att Kotten varit flygkapten också. Hahaha.

Vilken stjärna.


Sugen på att slappa på stan imorgon, bara ta en fika eller nåt.

Någon som vill följa med så hör av er :)

Kanske kommer en uppdatering av dagen lite senare.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards