Alla inlägg under november 2007

Av André - 28 november 2007 20:15


Ja Sebastian.

Idag är det din tänkta 19års dag.

Du finns fortfarande kvar hos mig, du lever inom mig.

Tänker på dig lite då och då.

Kommer aldrig glömma när vi var på förfest hos Henri.

Det var ett minne för livet det.

Fan så roligt vi hade.


Hoppas du har det bra grabben och att du vakar över oss.

Vi glömmer aldrig.

Jag glömmer dig aldrig.


Av André - 27 november 2007 16:39


Jävla idioter det finns.

Man blir så förbannad bara man tänker på det.  

Tur att det finns halv vettigt folk också.


Hjälpt till och donat, vafan får man tillbaks då?

Jadu, inte ett skit :)

Don

Av André - 23 november 2007 10:07


Ja, kan bli bra det.

Boka tid snart hoppas jag!


Annars blir det förhoppningsvis en bra helg!

Träning imorgon. 10:30-12:00. Sen bandy med jobbet från 12:00-17:00 :)

Får se vad som kan hända på kvällen. Om man orkar nåt efter 5,5 timmars motion. Ska bli skoj som fan att träna iaf.

Tänkte vara bäst imorgon på träningen iaf.

Eller iaf försöka. Men kan Zlatan så kan jag! Haha.


Kommer bli coolt :)


Och Salle din jävla sneaker :)

Av André - 18 november 2007 15:30


Jadu, vad ska man säga om denna vecka.

Inte fått mycket gjort.

Varit sjukt nästan hela veckan. Jobbade i måndags, men sen var det tvärstopp. Hade sån sjuk huvudvärk, feber och hosta.

Men tänkte bara säg att alkohol måste ju vara den bästa medicinen!

Blev utgång igår, och vaknade idag utan huvudvärk.

bara lite hosta, och möjligtvis feber, men så länge huvudvärken är borta mår jag toppen! Nu ser jag bara fram emot träningen nästa lördag :)


Då är det ju löningshelg också. Då kan ju som sagt vad som helst hända.

Men man måste ju fan börja tänka på julklappar och grejer nu.

Måste ju vara det svåraste som finns. Hur ska man lyckas komma på något till alla i familjen, när dom redan verkar ha allt?

Hur som helst så ska det bli roligt med jul.

Käka det vanliga, öppna paket, kolla på Kalle Anka(för övrigt ett måste!),

umgås med familjen för att på juldagen få festa till lite. Sen är det ju inte långt till Nyår efter det. Igentligen är ju Nyår helt värdelöst.

Alla ska festa, ingen vet var. Och är det Nyår så innebär det ju att det inte är långt till min födelsedag heller :)

21, okej. Ingen rolig siffra alls, men kanske blir man lite klokare och handlar lite bättre i vissa situationer. Det visar sig!


Aja, nu har pratat om massa skit alldeles för mycket.

invänta käk, sova och jobba :)

Ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen.

Och inte att förglömma, 14-15 dec ska bli kung!

Det lovar jag.

Av André - 15 november 2007 15:09


Ja, det var nästan 2 veckor sen man skrev nu.

Men vad gör det när jag ändå inte har något vettigt att berätta.


Bara så less på allt.

Just nu är jag sjuk, känns som att huvet håller på sprängas. Kommer förmodligen missa träningen på lördag också bara därför. Det enda man ser fram emot på en ny vecka. Snart Metso också, och för er som inte vet vad det är så är det ett kval till Inomhusligan. Och för er som inte vet vad det är så är det Inomhusligan som avgör vilka som ska gå till SM i 5-manna fotboll.


Körde byavakt i måndagsnatt. Det är bland det tråkigaste jag har gjorde genom tiderna. Okej om det var nåt man såg eller nåt som hände, men inte ens en människa som är ute. Då känns det förjävla meningslöst.


Varför lyssnar man jämt på massa depp låtar?

Det måste ju vara ett bevis på att man saknar nåt, eller kanske nån.

Bara ha någon att krama. Att kramas kan nog vara det bästa som finns.

När man är glad kramas man, när man är ledsen blir det alltid bättre av en kram. Fick faktiskt en kram i helgen som gjorde mig lite gladare iaf.

Inte kanske för att den personen betyder nåt eller så, men hon är alltid glad och trevlig. En sån enkel sak, gjorde min lördagkväll något bättre.


Var förresten hos Jonte igår, spelade lite poker.

Jag, Jonte, Simon, Viktor och Murtsson, och måste ju bara säga att Murtsson är sämst. Tänker inte gå in på några detaljer :P

Annars var det en skaplig kväll, fick ju tiden att gå iaf.

Sen kom jag och la mig och kollade på nån tecknad film, "Over The Hedge" tror jag att den hette. Rätta mig om jag har fel.

Men det jobbiga var att jag drömde om alla de små jävla djuren på natten. Skitstörande, kändes som att jag sov i 10 minuter för att sen ligga och tänka på de förbannade djuren i 10 minuter. Och så fortsatte det.

Men tillslut kunde jag koppla bort dem och sova som vanligt :)


Näe, nu ska jag nog gå och dricka lite te och kolla på nån film.

Måste bli frisk, orkar inte vara sjuk längre.


Hör gärna av er, det blir lite ensamt här hemma på dagarna :P

Av André - 2 november 2007 16:49


Sjukt skön låt.


I'm sittin' here all by myself
just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind
One thought of you is all it takes
to leave the rest of the world behind

Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back/but I know you did

I'm sittin' here tryin' to convince myself
that you're not the one for me
But the more I think, the less I believe it
and the more I want you here with me
You know the holidays are coming up
I don't want to spend them alone
Memories of Christmas time with you
will just kill me if I'm on my own, oh

Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back

I know it's not the smartest thing to do
we just can't seem to get it right
But what I wouldn't give to have one more chance tonight (one more chance tonight)

I'm sittin' here tryin' to entertain myself with this old guitar
But with all my inspiration gone it's not gettin' me very far
I look around my room and everything I see reminds me of you
Oh please, baby won't you take my hand
we've got nothing left to prove

Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back, but I know you did

And I didn't mean to meet you then we were just kids
And I didn't mean to give you chills the way that I kiss
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back but I know you did
Don't say you didn't love me back 'cause you know you did
No, you didn't mean to love me back
But you did



Av André - 2 november 2007 09:51


Igår Tisdag, var en fruktansvärt tråkig dag.

Inget alls att göra på jobbet, och ingenting att göra på eftermiddagen.

Inte till 22:30, då jag och Martin åkte in till Kvissle och agerade byavakter.

Skittråkigt rent utsagt. Det hände ingenting på 3 timmar.

Vi åkte till Myre, Bommen, Nolby, Vapelnäs, Bredsand och Kvissle. Men det var fan inte en enda människa ute. Knappt en bil som åkte igenom Kvissle.

Så vi satt och småpratade och åkte på Statoil och tog en korv :)


Och idag händer det förmodligen inte mycket. Är sugen på festa, men är ju träning kl 11 imorgon på Westhagen, så kan bli tungt att träna bakis på första träningen när man inte har nån kondis alls.

Men det blir nog jävligt roligt ändå, kommer mycket nytt folk och hoppas att vädret blir bra så det inte snöar/regnar. Hoppas att solen skiner så det blir en bra träning och mycket lek :)


Annars har jag inte en susning om vad som händer imorgon kväll, alla ska ju tammefan festa, men konstigt nog vet ingen vart dom ska. Skumt.

Ge mig förslag tack!


Nu väntar en Cafe au lait, sen blire bara slappa förmodligen fram till 12 då jag lär gå hem. Ingen idé att sitta kvar på jobbet en fredag om man varken har jobb eller kommer få något jobb förrän på eftermiddagen.


Wake up!

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards