Alla inlägg under december 2007

Av André - 30 december 2007 16:08


Fan vad tråkigt jag haft under min såkallade ledighet.

Inte gjort många knop inte.


Sen har jag tänkt på en sak;

Murtsson är en pajas.

Jens har nybörjartur.

Olle är bara avvaktande och har tur.

Jonte är en fisk.

Och Johnnie synar ju tammefan på allt.

Däremot jag är ju en komplett spelare.

Åter igen, bögpoker.


Tack för mig, hej.

Av André - 30 december 2007 03:56


Bögpoker.

Av André - 29 december 2007 19:48


Blev poker ikväll ändå. Bara hoppas på mer tur än igår med korten :)

Sen måste jag bara fråga om ni hittat på nåt åt mig till Nyår? :)


Fan ta er om ni inte gör det.

Av André - 29 december 2007 15:05


Lördag kl 09.45 var man tvungen att kliva upp. Träning halv 11.

Gick ju som vanligt. Sen åkte jag förbi Madde en snabbis, sen har jag bara

varit på bolaget. Och nu ligger jag i sängen och gör inte ett dugg.


Vill göra nåt ikväll, men dock ingen utgång. Blir på måndag det!

Snälla, hitta på något åt mig.


A Lonely September.

Av André - 28 december 2007 22:01


Blev dock ingen pokerkväll.

Men spelade dock chicago med mor och bror.

Gick inge vidare. Michel verkar ha sugit av turtomten så han lyckades

vinna 2 ggr. Jävla flyt vill säga.


Träning imorgon, skoj som fan. Var ett litet tag sen sist :)

Efter det, förmodligen stan och sen bolaget. Sen ingen jävla aning!


Men ja ä inte bitter.

Haha.


Sleep tight!

Av André - 28 december 2007 11:29


Snart ska jag iväg på stan.

Eller Jens och Michel skulle med också.

Och har nyss beställt en t-shirt från zoovillage. Vill ha den idag!

Jävla snygg må jag säga :)


Ikväll blire nog lugnt, träning tidigt imorgon. Så en pokerkväll eller liknande kanske? Annars blir det nog bara en film eller så.


Gå ut och va glad.

Av André - 27 december 2007 22:52


Ja, nu har jag nyss genomfört ett parti utav det berömda sällskapsspelet Monopol. Blev ett dött lopp mellan mig och Saga, efter att hon hamnat på friparkering 3 gånger i rad. Så hon hade ett massivt pengaövertag. Men jag hade dock flest gator. Michel däremot var ju inge vidare alls på Monopol visade det sig då han köpte de sämsta gatorna och åkte ut ätt tidigt i spelet :)


AVO

God natt :)

Av André - 27 december 2007 18:07


Ja, idag som jag hade planerat så bra.

Började vid 11 - 11.30 Kollade på film, så sprang ju tiden ifrån mig.

Tänkte att jag skulle gå på stan och försöka hitta nåt vettigt inför nyår

eller så. Men klockan hann slå både 2 och 3 innan jag ens orkade höra av mig till Jens. Så det blir stan imorgon istället.


Såg förresten "Good luck Chuck".

Inte den bästa filmen men den dög för stunden.

Den handlade om att "Chuck" som igentligen heter Charlie

fick en förbannelse över sig som liten.

Och varje tjej han träffade (låg med) hittade sin drömkille efteråt.

Dom gifte sig och levde glada. Så tjejerna var ju som galna efter Chuck.

Tills han en dag träffade sitt livs kärlek. Då började han tänka efter och handla annorlunda.


Ja, mer orkar jag inte skriva. Kolla på filmen om ni vill veta hur det gick :)


Nyss legat och sovit, men blev störd hela tiden av allt plingande på datorn.

Att man inte ens får sova ifred. Haha.

Näe, nu måste jag ta reda på vad som hända skall inför kvällen.

Orkar inte bara sitta hemma och se dagarna passera.


Stay Forever!

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards