Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Säger ju det.

Av André - 12 april 2010 22:44


Soft dag idag.

Började med att rulla ut sommardäcken.

Sen åkte jag och Michel iväg och tvätta min bil på Statoil.

Efter det blev det hem och tvätta fälgarna och därefter byta däck.

Så nu ser bilen som ny ut. Eller.


Sen blev det kaffe på stan med Antinho och Sallinho.

Och kvällens träning var jävligt bra ändå. Synd den var slut så fort.

Dagens höjdpunkt var 2 helt otagbara frisparkar(Fifa), och en tunnel på Arian.

Och kanske det bästa av allt (!) är att vi ska kolla på GIFs premiär imorgon

istället för att köra spinning. Måste ju vara Sunkans bästa förslag i år?

Så blir till att kolla fotboll imorgon kväll, men innan dess får vi se var dagen

tar mig. Lär ju sluta som vanligt. Fifa, kaffe, dator, kanske en promenad?

Ja, fan det vore ju något det. Ta en löprunda till och med. Önsketänkande.


Funderar att glo på en film, men jag hatar verkligen filmen.

Aldrig sett den, men jag stör mig på den nåt så fruktansvärt.

Män som hatar kvinnor, den låter sämst och är förmodligen sämst också.

Tror det blir en fetdiss där faktiskt. Lika bra.


Äh, får bli soft musik och surr istället.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André - 28 april 2010 10:43


Ganksa slö dag igår måste jag säga. Blev bara till att vara hemma, sen träning på ryggis. Fruktansvärt tråkigt att bara ha löpning, speciellt när man får skavsår efter halva tiden. Och dessutom på båda fötterna. Idag blir det nog en min...

Av André - 27 april 2010 10:09


  Bloggtorka. Ingen motivation. Less. Allmänt nere. Blev förlust i premiären med 0-4. Inte alls roligt. Sämsta möjliga premiären. Men det är väl bara ta nya tag till söndag och Junsele borta. Kändes som en skaplig träning igår iaf. Idag blir ...

Av André - 17 april 2010 10:32

  Så var det dags igen att försöka lägga all energi till att skriva ett totalt meningslöst blogginlägg igen. Var ju i tisdags senast. Och sen dess har det inte hänt särskillt mycket. Var och tränade med P17 i onsdags. Torsdag var det vanlig trä...

Av André - 13 april 2010 21:27

  Nyss hemkommen från GIF Sundsvall - Brage. Slutade med vinst för GIF med 2-1. Efter mål av Ari Skulason och Nuri Mustafi. Var väl inte en jätterolig match att kolla på direkt. Men det var lätt värt för att slippa spinningen. Bra där Sunkan....

Av André - 11 april 2010 21:44

  Toklugn helg. Varit hos Anton och spelat Fifa med han och Petter. Nää, ni behöver inte fråga hur det gick. Enkel vinst. Både fredag och lördag.   Samling 09:45 på lördag, 10 rullade bussen mot Hudik och match mot Strand kl 13. Vi är...

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards