Alla inlägg den 27 april 2010

Av André - 27 april 2010 10:09


Bloggtorka. Ingen motivation. Less. Allmänt nere.

Blev förlust i premiären med 0-4. Inte alls roligt. Sämsta möjliga premiären.

Men det är väl bara ta nya tag till söndag och Junsele borta.

Kändes som en skaplig träning igår iaf. Idag blir det löpning på ryggis

för GIF har match på Norrporten.


Satt hos Högbom i helgen efter matchen, det var trevligt.

Kom hem vid halv 7 på morgonen, tröttare än tröttast.

Igår var det som sagt bara träning, och lite Fifa hos Håkan.

Idag blir det nog inte mycket innan träning, efteråt får vi se vad som händer.


Har legat och funderat ett tag, men kommer ändå ingen vart.

Känns som att jag har en livssvacka. Inget går riktigt min väg.

Funderar över gamla minnen, men sånna kan man inte ha enligt vissa.

Och visst saknar jag mycket, men vem bryr sig.

Skitsamma, är det så det ska vara så fine.



En bild från matchen i helgen.

  






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards