Alla inlägg under augusti 2007

Av André - 31 augusti 2007 17:59


Ja tack. sjukt gott, var längesen man drack det.


Ja, vaknade imorse vid 9. sen har jag bara slappat tills Henri kom och hämtade mig och vi åkte in till stan och Nacksta för att panta massa flaskor och köpa nödvändigheter inför kvällen.

Sen hann vi gå på stan en sväng också, men hittade ju ingenting bara för att man har pengar. Som vanligt vill säga.


Ikväll, ja får se vart det bär. Vore itne dumt att bli buren faktiskt på tal om det :) Men inte många som orkar mig inte. Behövs nog ett par 14 st ;)

Hoppas det kommer lite folk snart, kan ju inte sitta här och skriva blogg på en fredag kväll, hoppas att det blir en bra kväll iaf.

Kommer kanske en uppdatering senare, får se om jag orkar eller har tid och lust.


Ge mig.

Av André - 30 augusti 2007 22:01


Hitta några miljoner då? Kunde jag göra vad jag vill, köpa 10 rutor till åtminstone.


Ja idag sov jag länge, eller länge för att vara jag iaf, halv 11 :)

Annars har jag inte gjort någonting, eller var upp på träningen. Bastade och bara tog det lugnt.


Imorgon, inga planer alls. Funderar på utgång, men får se vilka som är med.

Vill bara sitta och festa med massa kompisar, krogen är ju så dåligt. Sjukt less på Sundsvall. Hör av er om ni vet nåt skoj.


Har suttit och kollat på kort och lyssnat på musik. Du är så saknad Sebastian. Fan att sånt kan hända en sån jävla bra kille. Förbannad jag blir bara jag tänker på det!


"Peggy Lejonhjärta - Att Dansa Och Slåss", din låt Rasken.

"Seconhand Serenade - I'ts Not Over", rullar ofta på min playlist nu.


Spola tillbaks tiden tack.

Av André - 29 augusti 2007 23:05


Ja, idag har jag inte fått mycket gjort.

Sagt hejdå till Systeryster, Madde, William och Tindra som ska till Egypten en vecka. Får hoppas dom får bra väder.


Annars har jag bara suttit hemma och försökt kurera mig, druckit te och bara tagit det lugnt. Vaknade imorse och kändes som jag hade 45graders feber, inge vidare :( Konstiga drömmar också.

Man kanske ska skaffa sig en drömfångare, hört att dom är bra? :)


Essvik - Holm, 8-0. Talar sitt tydliga språk. Stort av er grabbar. Nästan så man får en tår i ögat :) synd att man inte kunde vara med bara. Men hörde att Simon och Carla gjorde ett bra jobb i backlinjen. Så man kanske blir waterboy istället framöver.


Usch, finns så många bra låtar jag vill citera.

Först och främst. Ulf Lundell och Seconhande Serenade.


"Waiting for your call, I'm sick, call I'm angry
Call I'm desperate for your voice
Listening to the song we used to sing
In the car, do you remember
Butterfly, Early Summer
It's playing on repeat, Just like when we would meet
"


Vulnerable, Awake, I'ts Not Over, Your Call.

Av André - 28 augusti 2007 18:58


Ja, då var man hemma i Juni igen då.

Ska bli skönt att sova i sin egna säng. Var ett tag sen sist.


Började dagen med att vakna i Henris soffa, åkte på jobbet där det var svinkallt! 17 grader, jo jag tackar.

Åkte hem vid 1 tiden, har tydligen gått och blivit sjuk. Jävla helvete, jag som verkligen ville vara med på matchen imorgon. Men det ser ju inte så ljust ut just nu iaf. Har förmodligen feber och ont i halsen. Kan knappt röra nacken, så ser ut som man är stelopererad! Haha, snyggve.


Vill flytta, skaffa bil. Och mycket mycket mer. Men man kan ju inte få allt man pekar på. Men tänk, tänk om det ändå vore så. Vet direkt vad jag skulle peka på!


Ge mig!

Om stjärnan kunde lysa med mig någon gång. Och inte jämt emot.


Seconhand Serenade - Vulnerable, jo så äre nog.


Av André - 26 augusti 2007 19:29


Igår så var jag på stan med Patte, Makka och Johan. Dom käkade på donken sen gick vi och kollade på lite skor.

Efter det så åkte jag ut till Juni, var bara där och slappade för att sedan åka in till stan och till Patrik där dom satt och festade. Själv fick man vara chaufför som vanligt på en lördag då söndagen skulle bjuda på en spännande seriefinal på Essviks Vallen mellan Essvik och Stöde.


Essvik började skapligt då man tog ledningen med 1-0 och kunde hålla det halvleken ut. Men Stöde höjde sig ordentligt inför andra halvlek och kunde vinna matchen med 2-1 så vi viker ner oss alldeles för lätt och tidigt i matchen. Men men, vi har ju fortfarande chansen att gå upp till 4an, och det ska vi tammefan göra.


Tllbaka till livet, det är väl sådär.

Vet varken ut eller in på mig själv snart.

Hur kunde allt bli såhära, varför? Vad gör jag för fel?

Snälla, berätta för mig.


"Seconhand Serenade - Awake"


Will you stay awake for me?
I don't wanna miss anything
I don't wanna miss anything
I will share the air I breathe,
I'll give you my heart on a string,
I just don't wanna miss anything.


Fel att säga som det är.

Vore tacksam för det..



Av André - 23 augusti 2007 22:13


Låtfan sätter sig på hjärnan.


Ja, idag har ju inte varit nån höjdardag.

Men, man måste väl börja se de ljusglimtar man har i livet.

Fotboll, vänner, jobb(om man nu kan se det som en ljusglimt.)

Även gjort en rakhårspermanent idag, blev inte jättebra men den får duga.

Slipper man ju platta håret var eviga dag. Eller iaf några veckor framåt.


Och idag har jag bara jobbat, varit hos frissan i 2,45 timmar :/, tränat och käkat på Max. Och där var min green week förstörd. Men ibland måste man unna sig nåt också.


Fredag, kan innebära festligheter. Men ingen aning om var när eller med vilka. Om det ens blir nåt. Annars blir det förmodligen sitta och rulla tummar i Juini.

Lördag blir det nog också lugnt, kanske kan hoppas på nå poker, Eller vad säger du Jonte? Nu när du kanske har 20 kr över efter du fått pengar.

Söndag, bra dag!

Essvik  - Stöde kl 14:00 Essviksvallen.

2an mot 1an i en glödhet seriefinal.

Missa inte, kom och kolla, väldigt viktigt.


Snart väntar väl Henris soffa igen, inget fel på den när man sover som en stock. Tyvärr går ju inte det i Juni när man har en katt som hoppar upp dörren varje natt och komme rin och lägger sig mitt i sängen. Så man får ligga som ett spädbarn eller ett kryss. Men han är ju go iaf, det som är huvudsaken.


Näe, nu blir det nog en film och sen kommer väl John blund och hämtar mig hoppas jag. Sov gott.




Av André - 20 augusti 2007 21:40


Ja, idag var det första dagen på jobbet efter semestern.

Var tungt som fan att klockan ringde 05:45 imorse.

dock gick första dagen bra, tyvärr mycket att göra. Men hade väl inte väntat  mig något annat heller.


Känns som att jag vill vara ledig i 4 månader till, eller bara åka härifrån.

Orkar inte med Sundsvall, folk som snackar skit överallt och alla ska lägga sig i allt och alla. Vore skönt med en utlandsresa nu, typ Thailand i 2 månader, eller varför inte Australien. Följ med någon.


Ja, vet inte mer vad jag ska skriva. Mycket vill man, men inget lär ju gå vägen. Som vanligt med andra ord. Född under fel stjärna (som Patrik skulle ha sagt), verkar fan inte bättre.

Men man får ta sig i kragfan och skärpa till sig.

Fixa lägenhet och bil, fort som fan.


Känns off nu, jobbigt. Och nu åker Simon utomlands 1 vecka också, inge vidare. Jag får leva på jonte under tiden. Bra kille :) SImon också för den delen. Just ja, spelade match idag. Essvik - Lucksta, som ställde upp med ett näst intill fullt A-lag. Vi gjorde en skaplig match med tanke på att vi fick kalla in några som inte spelat fotboll på ett tag och förlorade endast med 4-2. Kan ju ta mig mig den matchen, men min svacka blir mindre och mindre. Kanske blir nedförsbacke snart? Vore ju inte helt fel.


Jag skulle kunna skriva 15 sidor långt blogginlägg nu, men tycker synd om de få stackar som orkar läsa sig igenom det redan långa(?) inlägg. så jag får väl ge mig och tack för mig denna gång.


Nu väntar en film iaf, och sen Henris soffa.

Sov gott, och Peace! (Jonte;)


Jag vill.

Av André - 19 augusti 2007 22:26


"I wanna lay you down in a bed of roses
for tonight I'll sleep on a bed of nails
i want to be just as close as, the Holy Ghost is,
and lay you down on a bed of roses"

Åh, så sjukt skön låt.

Ge mig.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards