Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Soper är ni allihopa.

Av André - 8 april 2010 23:19


Jadu, kommer inte ens ihåg vilken dag jag skrev sist.

Men helgen som var, så blev det lugnt på fredag, utgång lördag och toklugnt på söndag. Måndag blev det träning i en halv dm snö på IP. Så jävla långt ifrån okej som det går att komma. Världens sämsta träning.

Tisdag blev det ännu sämre träning, nämligen spinning.

Spinning kan fara åt helvete. Långt åt helvete.

Igår torsdag blev det Birsta med Anton och Petter.

Mycket bra, slutade med att Anton köpte en ps3a.

Idag har jag endast druckit kaffe, spelat Fifa(vunnit mot Michel såklart)

och tränat. Skön träning idag, ganska lugn löpning, sen spel resten.

Åkte ju dock på en jävla tunnel av Jocke. Men jag säger som min förra coach sa,

"det är bara smarta spelare som åker på tunnlar". Inte för att jag vet vad

han grundar det på, men vi kan ju säga att det stämmer iaf.


Fredag imorgon, undra vafan man ska ta sig till då.

Blir lugnt iaf, match kl 14 mot Strand i Hudik på lördag.

Och jag hoppas att det inte blir utgång på kvällen, för jag tänkte

spara mig till nästa helg. Sådeså. Kommer bli braaaa.


Borde fan sova snart också. Blir så jävla less, man vaknar alltid runt 8-9-10

tiden. Klarvaken. Och en timme senare så sitter man ändå och gäspar som en idiot och är dötrött. Man måste ju lida av något allvarligt iaf.


Och ni, Sundsvall är för litet, patetiskt, skittråkigt, och helt jävla sämst.

Nu vet ni det också.


 
 
Ingen bild

a

11 april 2010 00:16

grattis. flytta! börja om från början...börja om på nytt lalalala

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André - 28 april 2010 10:43


Ganksa slö dag igår måste jag säga. Blev bara till att vara hemma, sen träning på ryggis. Fruktansvärt tråkigt att bara ha löpning, speciellt när man får skavsår efter halva tiden. Och dessutom på båda fötterna. Idag blir det nog en min...

Av André - 27 april 2010 10:09


  Bloggtorka. Ingen motivation. Less. Allmänt nere. Blev förlust i premiären med 0-4. Inte alls roligt. Sämsta möjliga premiären. Men det är väl bara ta nya tag till söndag och Junsele borta. Kändes som en skaplig träning igår iaf. Idag blir ...

Av André - 17 april 2010 10:32

  Så var det dags igen att försöka lägga all energi till att skriva ett totalt meningslöst blogginlägg igen. Var ju i tisdags senast. Och sen dess har det inte hänt särskillt mycket. Var och tränade med P17 i onsdags. Torsdag var det vanlig trä...

Av André - 13 april 2010 21:27

  Nyss hemkommen från GIF Sundsvall - Brage. Slutade med vinst för GIF med 2-1. Efter mål av Ari Skulason och Nuri Mustafi. Var väl inte en jätterolig match att kolla på direkt. Men det var lätt värt för att slippa spinningen. Bra där Sunkan....

Av André - 12 april 2010 22:44

  Soft dag idag. Började med att rulla ut sommardäcken. Sen åkte jag och Michel iväg och tvätta min bil på Statoil. Efter det blev det hem och tvätta fälgarna och därefter byta däck. Så nu ser bilen som ny ut. Eller.   Sen blev det kaff...

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards