Alla inlägg under mars 2009

Av André - 17 mars 2009 17:03


Så är det. Jävla pajaskonster vissa människor kan.

HEJA HOLM HEJA HOLM! Weiiiiii!


Haha, idioti.

Av André - 16 mars 2009 21:18


Måndag.

Började med att man fick kliva upp kl 8 för att åka på rättegång till kl 9.

Efter den var det bara hem och käka innan det blev en halvsnabb fika på stan. Efter lite Fifa hos Henri så var det dags att åka till Västhagen och match mot Holm i Värmecupen.

Sorgligt nog förlorade vi med 2-1 då Holm har ett handikappmål på oss då dom spelar i 5an. Och jag bränner en straff. Så i år blir det nog inga mer straffar för min del enligt coach.

Det enda positiva med denna dag var att det gick bra att spela

vänsterytter. Annars har vi kunnat glömt denna dag totalt.

Nya tag inför löpningen imorgon.


Av André - 13 mars 2009 20:19


Jag har funderat på om man ska återuppta det här med att skriva blogg.

Det  är ju ganska meningslöst, men ändå ganska roligt att läsa vad folk

gör om dagarna. Eller ja, det beror ju på vilken det är som skriver. Var nog därför jag lessnade på att skriva med tanke på att mina veckor såg precis likadana ut.


Men nu när man är arbetslös så ser ju iofs dagarna också likadana ut.

Är jag inte hemma och rullar tummarna så är jag på träning eller på stan och fikar. Helt meningslöst alltså. Måste hitta mig ett jobb snart innan jag blir galen. Helt värdelsöt att gå hemma och dra fötterna efter sig.


Men nu till nåt annat!
Fredag idag vilket innebär en lugn hemmakväll med nån film.

Imorgon hade jag tänkt mig en liten utgång, får se hur det slutar.

Sen måndag drar Värmecupen igång, och vi börjar mot Holm kl 19:00

på Västhagen. Timrå J på torsdag, och Matfors på lördag.

Dock så ska jag och Henri inte vara med på lördagsmatchen då vi förmodligen står i Globen och sjunger till Lundells underbara sånger vid den tiden.


Men nu ska jag nog snart slå på filmen och sen blir det sängen förhoppningvis. Men vi kanske hörs snart igen ;)


Och du, imorgon är vi dyng!

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards