Alla inlägg under juni 2008

Av André - 18 juni 2008 16:55


Jag skiter i allt.

Men det skiter jag i!

Av André - 15 juni 2008 22:42


I wanted so badly
Somebody other than me
Staring back at me
But you were gone, gone, gone...

I wanted to see you walking backwards
And get the sensation of you coming home
I wanted to see you walking away from me
Without the sensation of you leaving me alone

Time and time again
Time and time again
Time and time again
I can't please myself

I wanted the ocean to cover over me
I wanna sink slowly without getting wet
Maybe someday, I won't be so lonely,
And I'll walk on water every chance I get

Time and time again
Time and time again
Time and time again
I can't please myself

So when are you coming home
Sweet Angel?
You leaving me alone?
All alone?
Well, if I'm drowning darling
You'll come down this way on your own

I wish I was travelling on a freeway
Beneath this graveyard western sky
I'm gonna set fire to this city
And out into the desert
We're gonna ride

Time and time again
Time and time again
Time and time again
I can't please myself

Av André - 13 juni 2008 18:18


Ska jag bli nu.

Eller snart iaf.



Av André - 11 juni 2008 22:04


Den tråkigaste dag jag varit med om på länge.

Jobbat, kom hem. Sov 2 timmar, sen har jag legat och pratat

allmänt med Tindra om hennes kärleks bekymmer på dagis och

om att hon bara vill ha 1 barn när hon blir stor :)

Allt för gullig ungen.


Sen har jag tittat på fotboll, men orkade inge mera nu.

Så nu sitter man här igen. En helt meningslös dag vill säga.

Men morgon dagen blir förmodligen bättre.

Jobba, kolla på studenterna, träna, spela korpmatch och sen har jag

ingen aning. Kanske åka på stan en snabbis och kika lite.

Får se vad jag orkar med :)

Fredag blir det jobb och sen utgång. Förmodligen blir det utgång

på lördag också. Mycket folk ute i svängarna nu!


Nä, nu ska jag nog sova snart. Är så fruktansvärt tråkigt att sitta här

så orkar inte med det.


Men får väl iaf gratulera alla glada studenter.

Nu är helvetet över, och snart börjar det nya! ;)

Jobb är tammefan värre än skola.

Men först och främst ska ni få vara fulla och glada! =)

Av André - 10 juni 2008 21:41


Selånger - Essvik 18:00 på Selånger.

Vi var ju i stort sett utspelade större delar av matchen.

Men dock så höjer vi oss före halvtid, och tar kommandot i matchen.

Och vi gör även 1-0 genom Henri.

Sen i andra är vi tillbaka pressad näst intill hela halvleken.

Och såklart så kom 1-1. Rättvist faktiskt.

Men se när det är några minuter kvar så gör Alex 2-1.

Och vi lyckas komma undan med blotta förskräckelsen.

Men det viktiga är ju att vi vann!


Så Rask, den här matchen var för dig.

Tänk om du bara fick se tröjorna, tycker dom är grymt snygga.

Och hjärtat på vänster armen med nummer 19 i, det betyder mycket för oss. See you in heaven Rasken!

Av André - 9 juni 2008 15:56


Finns mycket att skriva.


Men denna dag och detta inlägg tänker jag ägna åt dig Rasken.

1 år av sorg. Sjukt vad tiden går fort, sorgligt men sant.

Men du lever fortfarande inom oss. Och det kommer du alltid göra.


See you in heaven Sebastian!

Av André - 8 juni 2008 22:46


Jag borde alltid spela forward.

Punk slut.


Bra helg i övrigt.

Blev en låååång sådan, mycket fylla och skratt.

Precis som det ska vara!

Av André - 4 juni 2008 19:18


Vad tråkigt det är med blogg.

Iaf när man måste skriva själv.

Har igentligen ingenting att skriva förutom att vi slog serieledarna Sund

igår med 2-0. Riktigt bra!


Förra veckan var jag såååå sjuk på torsdag och fredag. Men lyckades bli frisk

till fredag kväll då vi mötte Alnö och förlorade med 1-0. Sketna matchjävel!

Sen på söndagen så spelade vi mot Kovland med Div.6  laget, då fick man ju

storspela i mål som vanligtvis Salle brukar göra. Men eftersom att jag ledde

den interna skytteligan i Div.6 så tänkte jag att de andra också måste få chansen att komma ikapp ;) Så med knappt ett enda avslut på mål så fick jag hålla nollan!


Och denna vecka har bara varit långsam och tråkig. Iaf hittills!

Men imorgon blir det bara halvdag på jobbet då jag ska klippa mig.

Sen är det helg! Äntligen.

Fredag, ingen aning om vad som händer. Kanske blir utgång med Jesse,

annars har jag ingen aning. Lördag kanske det blir fotboll, får se om det är

nå folk som är sugen på att rulla lite boll! :) Skulle vara skoj.


Och söndag, Derby mot Svartvik, sjuuukt viktigt.

Nä, ge mig nu!

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards