Alla inlägg under oktober 2009

Av André - 14 oktober 2009 09:22


Så var man hemkommen från Finlandskryssningen då.
Eller ja, kom ju hem i söndags. Men det är ju inte förrän nu man har

blivit människa igen. Fruktansvärt roligt måste jag säga.

16 st var vi som på fredag morgon 09:20 tog bussen från busshållplats O i stan.

Stannade en snabbis i Hudik, sen var det matstopp i Tunnebro.

Sen var det raka vägen ner till Sthlm, terminalen och färjan.

Tror båten gick kl 5, buffén öppnade kvart över.

Så bara in i hytten och lämna väskan sen ner och käka.

Efter maten så gick vi på Tax-free och sen var det utförs!

Tror jag gick och la mig vid 3 tiden på fredag, har inte riktigt

något tidsbegrepp. Sov ju självklart över frukosten.

Men vid 9 - halv 10 gick vi in till stan i Helsingfors för att käka,

blev nån jävla pizza buffé som smakade satan.

När vi kom tillbaks till båten så gick vi och bubbla/basta ett tag.

Efter det var festen igång igen. Tycker lördagskvällen började började

mycket bättre än fredagskvällen. Den avslutades ju dock inte lika bra som

den startades. Jag slocknade nog vid 00 tiden, iaf om man ska gå efter

Jontes kort som togs på mig sovandes inne på Antons toa vid 00.10

Men inget idé att grina över det, jag hade en sjukt bra kryssning och det

tror jag att alla de andra också hade. Så förhoppningsvis måste det bli

ännu en till inom en snar framtid! :)


Igår så tänkte jag ladda hem nån film bara för att ha något att göra.

Och vad är det första man ser, jo, Transformers Revenge Of The Fallen.

Som jag har längtat. Och den var ju helt stört bra.

Transformers får 5 av 5 toasts, kanonkul.

Av André - 5 oktober 2009 13:22


Jag ska supa ihjäl mig i helgen.

Tack och hej.

Av André - 2 oktober 2009 21:01


Nästa år kommer blir bra.

Det kommer bli grymt bra.

Punkt slut.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards