Alla inlägg under april 2009

Av André - 16 april 2009 22:31


Kändes ganska bra idag!

Körde träning på Vallen grus, men det var helt okej.

Sen blev det ju såklart en bastning efteråt också, dagens tummeupp!

Kommer att tänka på somrarna, då man kommer upp till träningarna på Vallen efter en dag på stranden, eller i Laddies båt.

Gräset är grönt, kvälls solen är framme och allt är perfekt!

Dit vill jag nu!


Om inte annat så ska det bli skoj att spela match i helgen.

Längesedan man kände så. Och att det dessutom är mot S/B

och Antons bror Petter gör att det blir extra roligt.


Annars är väl livet lika grått och tråkigt som vanligt.

Sova halva dagarna, fika på stan innan träning. Sen hem och sova igen.

Men förhoppningsvis så hittar man sig ett jobb snart så man får

komma i form igen :) Nä, nu kanske man ska slå på en film.

Börjar bli lite smått sugen på Transformers 2, som har premiär om ca 2 månader. Kan bli bra, mycket bra!

Av André - 15 april 2009 23:23


Gör mig skogstokig för tillfället.

Fan ingenting som stämmer, och då kommer snacket som ska tagga en?

Svar nej.


Skitsamma, nu kör jagmitt egna jävla race.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards