Alla inlägg under augusti 2008

Av André - 31 augusti 2008 21:15


Nyss varit och kollat på Svartvik - Essvik  i Div. 6.

Blev en ganska bra match som slutade 2-2. Lite tråkigt då vi borde vunnit.

Men så är det ibland.

Lekte lite med syrrans skitungar också, dom är ju för söt.


Ganska konstigt hur saker och ting kan förändras så snabbt.

Det kan vara personliga saker, fotbollen, och mycket mer.

Förra veckan var hur bra som helst, hade guldläge att kliva upp i 3an med laget. Vi hade allit i våra egna händer. Men nu verkar det nästan kört.

Eller, har vi enorm flyt så kan det nog gå. Men eftersom jag spelar där

så kommer vi inte ha den turen.

Det brukar vara så när det gäller mig.

Jag och allt annat som jag tycker är bra, verkar vara som 2 likadana magneter, dom stöter bort varandra. Skumt det dära. Ena dagen går allt som på räls, medan nästa dag går åt helvete.

Och mitt upp i allt skit så är det jobb imorgon också.

Sorgligt men sant. Blir antagligen bara jobb och träning denna vecka.

Tror inte jag har orken att göra något annat. Ständigt trött.

Nä, nu ska jag nog kika på tv ett tag sen ska jag lägga mig så man kommer upp på det förbannade jobbet imorgon.


Huvet säger en sak, och magkänslan en annan.

Vilken ska man följa?


Av André - 31 augusti 2008 14:48


Haha, ja usch vilken dålig helg så här långt.

Lugnt i fredags. Var och fiskade med Anton och Micke.

Fast iofs så matade jag en räv och fick en fisk, så det var ju något

positivt iaf. Haha.

Sen igår lördag så hade det ju kunnat bli en bättre dag om vi hade vunnit

mot selånger, tyvärr så gjorde vi inte det. Men bara ta nya tag för de 4 matcher som är kvar. Sen blev det iaf utgång, en ganska tråkig sådan.

Men som sagt, man får ju höra både det ena och det andra dagen efter som man inte har en aning om att det hände. Så det är ju endå lite roligt.

Ska iväg på match sen på Svartvik, ska inte vara med. Eller det finns ju en möjligthet om det inte är någon som inte dyker upp, då är jag med såklart.

Men annars blir det en lugn kväll med mycket sömn antar jag.





Av André - 29 augusti 2008 18:22


Äntligen helg, tack och lov.

Är så less på att jobba nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Nu gäller det bara att ta till vara på den kommande helgen.

Iofs så ska jag spela match imorgon, så ikväll blir det lugna gatan.

Och förhoppningsvis på söndag också, då det är Derby mot Svartvik.

Sånna grejer vill man inte missa.


Ananrs en väldigt tråkig vecka som gått enormt sakta.

Varit tröttare än tröttast hela veckan. Fråga mig inte varför då jag

själv tycker att jag lägger mig i behaglig tid.

Men nästa vecka är chefen borta iaf, älgjakt!

Kanske man får lite lugn och ro :)


Imorgon, ja, bra dag förhoppningsvis!

Av André - 26 augusti 2008 21:04


"Älska mig mest när jag förtjänar det minst för då jag behöver det mest"

Av André - 25 augusti 2008 21:43


Ny vecka och arbete igen.

Jag hatar verkligen att jobba.

Varför kan man bara inte få vinna 10 miljoner?

Är det för mycket begärt. Folk vinner hit och dit, och det verkar som

att mycket ska ha ännu mer. För det är ju bara dom som har det bra ställt som vinner alla pengar. Men jag kommer vinna nåt stort en vacker dag.

Fast det blir väl förmodligen precis den dagen man går i pension och ändå inte ska jobba nåt mera. Sen dör man dagen efter. Skulle inte förvåna mig ett dugg om det vore så.


Känns som att det här kommer bli en jobbig vecka. Jobb, fotboll, saknad,

trötthet, ont, och allmänt less. Nu när vintern närmar sig kommer allt klagande! Var så säker. Men jag tror på en bra vinter, för en gångs skulle så längtar man nästan lite. Inomhusfotboll, Åre och bara allmänt mys :)


Match imorgon, Sund borta på Malands IP. Blir nog en riktigt tuff match.

Vinner vi så har vi ännu bättre förutsättningar än i dagens läge. Vi ligger 2a, 1 poäng bakom Lucksta och 1 poäng före Ånge. 7 lag som slåss om uppflyttning. Jämnaste fyran på länge? Mycket möjligt.

Bara hålla tummarna på att bollen går våran väg.

Så kom och kolla på Malands IP imorgon kl 18.00


Nedräkningen har börjat.

Av André - 23 augusti 2008 22:38

Av André - 20 augusti 2008 21:03


Igår var jag kanske den gladaste i Sundsvall.

Vinst mot Alnö med 6-2, och upp i serieledning.

Gårdagen var riktigt bra.


Idag är det inte riktigt lika bra.

Blev lite nedstämd, hade sett fram emot det.

Men det blir ju inte alltid som man tänkt säg.


Imorgon blire jobb, sen ska vi åka med Medvind. Kan bli okej.

Är inte på nå vidare festhumör just nu, vet inte vad som flugit i mig.

Fredag har jag ingen aning och detsamma gäller lördag.


Skulle kunna skriva så mycket just nu.

Men vet inte med vad eller vart jag ska börja.


Seconhand Serenade - Your Call.


Av André - 19 augusti 2008 16:17


Känns tungt att jobba igen.

Man är trött hela dagarna och speciellt när man kommer hem.

Men, det har gått ganska bra ändå. Man börjar komma in i sina gamla

och enormt tråkiga vanor.


Måndag igår, skaplig dag. Jobbet var ju iofs inte så bra. Men ganska roligt på träningen som jag inte fick vara med på, men det gjorde inte så mycket då kvällen var bra! Tisdag idag, jobb som vanligt igen och nu ligger jag bara hemma och taggar inför den enormt viktiga matchen ikväll mot Alnö på Vallen. Vinner vi idag kan vi gå upp i serieldning. Eller vi gör det om vi vinner, iaf delad. Bara hoppas på att sträckningen håller sig lugn idag och inte spricker upp. Då kan det bli riktigt jobbigt mot en vindsnabb Daniel Yngvesson. Får hoppas att min kollega hjälper mig i de lägen jag inte kan ta hand om honom själv :)


Sen resten av veckan vettefasiken vad som händer. Ska iaf åka Medvind

på torsdag för att tacka av en gubbe på jobbet som gått i pension. Annars har jag inte den blekaste Och förmodligen blir nästa vecka den tråkigaste av dom alla, tyvärr. Det har sina anledningar men jag hoppas att den bara springer förbi så fort som möjligt! :)


Sen är vi spel ledig i helgen också. Tror faktiskt att det blir lugnt för en gångs skull. Men iofs är det bara tisdag så jag ska ju inte lova något ännu.

Men det är väl tanken som räknas! ;)


Nä, nu ska jag snart åka iväg, kom och kika vettja. Stötta Essvik borde vara det bästa man kan göra en tråkig tisdagskväll.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards