Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av André - 5 augusti 2008 22:18


Blev en ganska slö dag på stan idag.

Blev lite fika och sen käk. Efter det var det bara att åkla ut till Ljustorps IP

och spela match. Blev vinst med 3-1, riktigt skönt.

Avancerade till delad andra plats i tabellen så det var bra :)

Sen att det var lite publik där skadade ju inte ;) Stort!

Synd bara att det gick lite halv knackigt. Men det kommer väl med tiden

får vi hoppas. Mål även idag, verkar vara ett stim nu! Haha. Hoppas det håller i sig. Delar ju skytteligaledningen med Gådin och Henri! :)


Vad händer imorgon då, bra fråga. Ta sig i kragen och hitta på något vettigt :)

Av André - 5 augusti 2008 11:16


Nästan nyss vaknat, trodde det skulle vara ett sommarväder ute.

Men ack så fel jag hade, blåser utav helvete och det var inte så värst varmt.

Match ikväll, innan det blir det stan med Karling och Henri.

Lär bjudas på lite fika och mat innan samlingen.

Kan bli bra. Hoppas att vi spöar Ljustorpsjävlarna bara.


Men fram tills dess vettefan vad som händer.

Orkar ju inte bara sitta hemma och fundera på vad som hända skall.

Ge mig förslag vettja.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards