Alla inlägg den 3 augusti 2008

L.W

Av André - 3 augusti 2008 23:41

Jag har sett varenda vrå av Sveriges land
Jag har härjat runt i loger och på Grand
Jag har letat efter ro för min skakande hand
Efter dig, efter dig, efter dig

Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
För dig, för dig för dig

Jag är hög nu sen den dagen när du kom
Ja, jag är hög nu och kan inte somna om
Och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång
Med dig, med dig, med dig

Det sägs att kärlek lovart stort men håller tunt
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt
Det är sagt av nån stackare som aldrig ramlat runt
Med dig, med dig, med dig

Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny
Med dig, med dig, med dig

Av André - 3 augusti 2008 18:50


Ja, denna vecka har ju varit riktigt rolig och bra på alla sätt och vis.

Mycket sol och bad blandat med dryck, skratt och trevliga människor.

Men nu för att återgå till helgens bravader.

Match på fredag, gick kanon bra. Vi vann mot Sidsjö-Böle med 6-1.

Mål blev det, och ja det var på straff :)

Efter matchen körde vi hem en snabbis till Juni och packade in grejerna i bilen sen for vi till Östersund. Kom upp runt halv 1 tiden, och precis när vi klev in på campingen började det spöregna. Så det var väl inte allt för lyckat. sen lördagen blev ganska lugn till en början för att sedan bli en ganska blöt kväll på alla sätt och vis. Var uppehåll bra länge, men mot kvällskvisten så öppnade sig himlen igen och så satt man där alldeles dyngsur och full. Det gick ju bra till en början men när alkoholen gick ur kroppen var det inte långt ifrån att man bokstavligt talat frös ihjäl.

Och tillslut fick man tag i Dückhow som hade bilnyckeln och vägrade svara på mobilen. Så vid en 6-7 tiden imorse var det bara att byta om, ta ett täcke och sätta sig och sova i bilen. Vaknade till vid 10-10.30 av att Henri kom och knackade på, han hade varit och köpt mackor åt oss. Så det satt som en käftsmäll det. Runt 12 tiden rullade bilen hemåt och nu ligger man hemma i sängen, fryser fortfarande och är förbannad över detta väder som dragit in över oss. Blir skogstokig när det ska bli så här. Kan man ju lika gärna jobba om det inte går att vara ute på dagarna.

Vill gå på Winnerbäck ikväll också, men ingen som vill följa med, och vädret är ju långt ifrån det bästa om man vill gå på en spelning ute i det blå.


Men ska försöka göra något av denna kväll iaf.

Kanske blir en sväng in till stan eller nåt, får se hur mycket ork man har i kroppen!

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards