Alla inlägg under augusti 2008

Av André - 17 augusti 2008 21:21


Har varit en ganska bra vecka ändå, jag har inte gjort mycket.

Har bara slappat mest hela veckan, och det är väl iofs det man ska göra när man har semester. Match i fredags iaf, gick bra tillslut.

Vi vann med 4-1 över Hoif och gick därmed upp på en delad andra plats med Selånger. Men endast 1 poäng efter serieledande Lucksta. Så går det här vägen resten av matcherna så innebär det att Essvik står som seriesegrare i Div.4 -08. Kanske inte sån stor risk, men det det skulle vara enormt roligt :)

efter matchen blev planerna ändrade då jag igentligen skulle vara hemma och bara ta det lugnt. Blev att jag åkte in till Anton istället. Var lite folk där som satt och drack. Sen gick vi ner på stan och kollade läget, blev nån cider som fick slinka ner. Dock en lugn kväll ändå och natten tillbringades hos Anton. Lördag, betydligt mer peppad inför Juniskärs Cafét och Stand Ut Blakk, som jag dock inte såg mycket av. Haha. Blev ganska packad, och kom ner ganska sent. Men det var roligt där, kanske blir en repris nån helg framöver då det är bartömning. Hoppas kan man ju iaf. Efter dom stängt i Juni åkte vi in till stan för att gå in på någon utav Sundsvalls urusla krogar. Det började med Svenssons där det var oerhört lite folk måste jag säga, för i vanliga fall brukar det ju vara proppfullt. Men inte denna kväll. Istället för att gå någon annanstans så gick vi ner till Navet och tog 20 Njurunda hem. Var riktigt längesen man åkte buss, och igår kändes det som att jag hade kunnat åkt buss hur länge som helst. För var så trött och hade trevligt sällskap. Men klev iaf av i Kvissle där mina päron väntade. Var bara hem och sova och vakna upp till en helt meningslös söndag som inte har spenderats på bästa sätt kanske, men skitsamma. För imorgon börjar helvetet igen.

Så nu är det slut på alla slappa och helt underbara dagar som denna semester har bjudit på.


Och förresten, fan för alla er som åker utomlands.

Jag är så förbannat avundsjuk! :)

Av André - 14 augusti 2008 23:50


Var på stan med Ludde en sväng idag.

Var ganska lugnt, tog en snabbfika på charm och sen gick vi bara runt och kollade på folk. Sen var det träning på Västhagen, gick väl sådära.

Har dragit upp en gammal sträckning i baksida lår, så det känns förjävligt.

Men bara bita ihop antar jag.


Imorgon tänkte vi ha en liten shoppingdag om allt går vägen.

Sen lär det väl bli fika med Karling och Henri också innan det är samling inför matchen. Matchen börjar 18:30 om jag inte minns helt fel. Och den spelas på Norrporten Arena Bullis :) Eller IP som vissa säger.

Efter träningen blev det en fisketur med Anton och Ludde iaf, drog ut med båtfanskapet. Var skoj tills jag tappade min fisk, då började allt gå åt helvete :P När vi väl hade tagit oss hem så var nån tvungen att leta reda på kedjan till båten som låg någonstans i vattnet. Jag började att hoppa i, och det var inte lite djupt heller, upp till magen! Sen efter ett tag hoppade även Ludde i, men var omöjligt att hitta den. Så vi gick säkert runt i det iskalla vattnet i 30 minuter utan att hitta den förbannade kedjan. Haha.

Det var det inte värt! Kan ju alltid hoppas att man blir sjuk till nästa vecka då jobbet börjar ;)


Nä, nu väntar nog sängen. Hoppas den är varm och skön redan när man lägger sig under täcket, för jag fryser fortfarande.


God natt och åk aldrig båt i mörkret om du måste leta efter en kedja i vattnet sen!

Av André - 13 augusti 2008 23:37

Av André - 13 augusti 2008 22:55


Nyss kommit hem efter match mot Hassel borta på Hasselbacken.

Var meningen att jag skulle tränat istället, men eftersom det saknades folk på b-lags matchen så ställde jag mer än gärna upp. Vi vann rättvist med 3-0.

Även fast vi hade en man mindre i över en timme av matchen, stort!


Träning imorgon på Västhagen, kan bli roligt att få känna på konstgräs innan matchen på fredag som går på Norrporten Arena. Man kan ju hoppas att Joar sitter och kollar in möjliga nyförvärv! Haha. Skämt och sido.


Lite lätt förvirrad, vill tro på det men kan tyvärr inte.

Kanske bara jag som är vilsen, som med allt annat.

Men jag hoppas verkligen.


Lighthouse Family - High, mycket bra.

Av André - 13 augusti 2008 16:01


Sista veckan innan helvetet börjar igen.

Nästan så jag blir grinfärdig bara jag tänker på att börja jobba igen :/

Har ju sagt att jag ska ta vara på varje minut av denna vecka, men än så länge har jag inte gjort något vettigt alls. Eller var och spelade tennis igår.

Det var väl det enda vettiga jag gjort denna vecka. Måndag, var jag bara hemma. Träning på kvällen som gick dåligt. Igår var jag också bara hemma, fast iofs så fyllde Michel år så det var väl okej. Sen blev det tennis, och filmtittande. Basic Instinct, seg film men ganska sjuk. Att man kan vara så sjuk på att veta hur folk fungerar. Så var tvungen att ladda hem 2an och kolla på den också. Den var väl inte heller så jättebra, men ändå bättre än 1an. Och idag onsdag har jag bara legat inne och kollat lite på OS. Ska snart iväg på träning, efter den har jag ingen aning om vad som händer. Nåt skoj hoppas jag på iaf.


//Blyger.

Av André - 11 augusti 2008 13:18


26/10, då är det "full vart mot evigheten".


Ulf Lundell, Tonhallen Sundsvall.

Jag kommer vara där, vill du följa med mig?

Av André - 11 augusti 2008 11:47


Varit en ganska händelserik helg må jag säga.

Mycket negatvit. Men också mycket positivt.

Lördagen blev det utgång med Henri, Borra, Örjan, Anton, Ludde och Westring. Iofs fick jag till en början gå in på O'learys ensam.

Men sen kom också Borra Henri och Örjan. Var riktigt mycket folk.

det betyder dock inte att jag hade roligt, för det hade jag inte.

Är så fruktansvärt less på alla människor som bara snackar så jävla mycket skit hela tiden. Vet inte vilken man kan lita på nu för tiden.

Och blev bara massa problem i lördags. Vad har folk i huvet?

Så jävla blåst.


Söndag igår, for upp till Indal för att kolla på b-lags matchen som i förhand såg ut att bli en ganska enkel match. Men där hade jag fel, båda lagen spelade som Solens IF och var helt värdelösa. Blev iaf förlust med 3-2.

Och det var ju inte riktigt dom planerna jag hade för kvällen, eller hade hoppats på iaf. Men nu blev det ju så endå och inte mycket att göra åt.

Bara inse, det händer aldrig.


Och idag måste jag väl bege mig in mot stan för att försöka köpa en present till Michel som fyller 18 imorgon, men frågan är ju bara vad.

Även träning ikväll, och GIF - Hammarby är det ju också!

Sugen som fan att gå på den matchen. Men vet allvarligt inte om jag orkar.

Var enormt längesen jag var så här trött. Nä, måste nog ta och röra på mig snart så man vaknar till.






Av André - 7 augusti 2008 13:59


Usch vad dåligt jag mådde imorse. Men man har ju endast sig själv att skylla! Dock så var det jävligt roligt. Karling, Örjan och Rastamannen på Max. Vilket helvete haha.


Sen borde det vara förbjudet att ha mobilen med sig när man har druckit.

Sällan man gör bort sig, men det är väl sånt man får leva med! Haha.

Nästan så jag längtar till nästa helg då Sheriffen ska inta stan på allvar.

Då får ni hålla er undan, livsfarlig kvinna!

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards