Alla inlägg den 4 april 2010

Av André - 4 april 2010 21:58


Tror jag avlider i sängen snart.

Eller jag skulle vilja göra det iaf. Men det är ju så jävla tråkigt att sova.

Och visst, det är skönt. Men fortfarande tråkigt utav bara helvete.

Funderar på om jag ska orka lägga mig och kolla på Avatar i 2.40 timmar.

Känns tungt när man är så trött, men vad ska man annars göra liksom.


Och undra vad som händer i veckan då.

Träning måndag, tisdag och torsdag. Match lördag mot Strand borta.

Känns bra, slipper man gå ut! Haha.

Dock så är det jobbigt med match. Men ska fan bli roligt, har ju trots allt

gått riktigt bra på slutet. Får se om vi lyckas med att ta Strand när vi ändå håller på.


En fika på stan imorgon vore fan något det, var ju nån dag sen man drack kaffe nu. Börjar bli dags igen att ta upp kaffeberoendet.

Och vad sjukt, idag är det precis 20 dagar kvar tills serien.

Fan man blir ju nervös bara man tänker på det.


Tänk den 24/4 kl 14 mot Ope. När man kliver in på IPs fullsatta läktare.

Eller ja, några få personer i bästa fall. Stort. Har man något att se fram emot.


Och vet ni vad, lyssna på "Train - Hey, soul sister" grymt skön låt.

Av André - 4 april 2010 13:11


Sjukt rolig kväll igår.

Längesedan man hade så trevligt. Förfest hos Anton, mycket bra.

Kvällens höjdpunkt var när Anton slog sönder lampan. Så förvånad man kan bli.

Nä, fan nu blir det lugnt ett tag, tack och lov. Dock så önskar jag att

varje utgång var lika rolig.


Varit fotbolls ledig ett par dagar nu. Känns inte alls roligt att börja imorgon igen.

Är bara trött fortfarande.


Nä, nu blir det nog en film, eller lite sömn kanske.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards