Alla inlägg under augusti 2007

Av André - 10 augusti 2007 16:50


Är så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Gör mig glad, pigg eller vad som helst.

Har så oerhört tråkigt.


Imorgon, match mot Wiskan, samling i stan kl 12. Kan det bli förfest i bilen hem mån tro. Tänkte bli dyngrak imorgon, orkar inte med söndagen..

Kan man inte spola fram livet en bit? Typ 1 månad. Slipper man all skit som kommer komma nu. Orkar inte.


Aviation - You Were My everything.

Av André - 9 augusti 2007 11:54


Inte för att det är söndag, men kung låt med U2 :)

Onsdagen var rätt bra, må jag säga.

Var först bara i Juni hela dagen. Sen blev det bad, filmtittande och lite Guitar Hero :) Helt okej, inte nog med det så satt jag mig och spelade lite poker på kvällskvisten. Eller detvar nog vid 00-00:30.

Gick iaf och la mig halv 6 imorse, men 4000 rikare :)


Idag vet jag inte alls vad som händer, skulle mer än gärna vilja ha en repris på gårdagen. Men det är inte särskillt aktuellt, då det är Div 6 match ikväll.

Kanske blir att man får vakta buren åt grabbarna! Om inte så sitter man inte ens på bänken :/ Jaja, lycka till i vilket fall som helst!


Sweet.



Av André - 7 augusti 2007 22:36


Helt okey dag på Bergafjärden faktiskt.

Blev sol, bad och volleyboll :) Tyvärr förlust, men det gjorde inte särskillt mycket. Och så här på eftermiddagen har jag inte gjort någonting. Försökt fördriva tiden med nåt vettigt, men näst intill omöjligt.

Finns ingenting att göra :/


Dessutom ingen match imorgon, så vettefasiken vad som hända skall då.

Dock på torsdag, lördag och söndag har vi match så var ju inte så att man kom undan precis.


Nu kanske jag ska iväg och ta ett nattbad, får se hur det slutar.

För övrigt är Bon Jovi grym.

Av André - 7 augusti 2007 10:35


Ja, gårdagen började med att jag, jens, patrik, björn och makka åkte på Berga i det underbart fina väder som sensommaren bjuder på. Och det var väl kanske på tiden, sommaren hittills har ju inte varit någon höjdare.


Sen fick jag skjuts hem av Jens för att sedan åka till Ljungaverk och spela fotboll. Gick inge vidare, trotts att vi vann med 3-2. Känns som att jag har världens svacka. Men som Nisse sa, "Man måste misslyckas för att bli bättre". Kan kanske ligga nåt i det. Men känns ändå inge bra :/


Idag vet jag inte vad som händer, var meningen att det skulle bli Berga idag också, men vädret kanske inte tillåter det. Men spricker det upp så pker vi nog ut till beachen!


Imorgon är det match igen. Ännu en dryg resa, fast denna gång upp till Viskan. Får se hur det slutar, och på torsdag är det match igen.

Annars har jag ingen aning om vad som händer mer i veckan/helgen.

Kanske är med Simon och Jonte som äntligen kommit hem från sin stuga.

Skönt! :)


Akon - Don't matter



Av André - 5 augusti 2007 23:59


Ja, söndagen slutade ju inge vidare.

Känns som att allt går emot en, men nu är det gjort. Känns faktiskt bättre så här efteråt.


Vet inte mer vad jag ska skriva, känner mig rätt tom.

Hoppas på en bättre dag imorgon.


Nästa gång det är singstar får kamerorna stanna hemma.

Sov gott.

Crash Test Dummies - Mmmm, grym låt.

Av André - 5 augusti 2007 17:49

Ja, denna dag har varit väldigt lugn hittills. Och kommer förmodligen fortsätta vara det också.

Däremot gårdagen var ju allt annat än lugn.

Började kvällen i Juni, sen kom Danne och Ida och hämtade oss och vi fort till Erssons på Svartvik för att sedan åka ner på Caféet där No Comments spelade. Och när det var över så åkte vi in till stan. Där slutade ju allt i Kaos. Patrik fick åka ambulans vars arm hade hoppat ur led, jävla tattare som hade klappat till han så han ramlade och landade på armen.

Men se det positivt, du får vara ledig i 2 veckor :)


Annars är det mycket som händer nu, vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Svårt att tolka allt. Men det får väl gå den väg det går antar jag.


Aerosmith - I don't want to miss a thing.


För övrigt var Yran kung.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards