Alla inlägg under augusti 2007

Av André - 19 augusti 2007 18:58


Imorgon börjar jobbet, känns inge vidare alls.

Vill inte börja jobba, så oerhört tråkigt.

Men vad ska man göra då, finns ju ändå inget vettigt att göra på dagarna.


Näe, nu vill jag ha bil, lägenhet och ego kort.

Skulle sitta väldigt bra det.


Match idag mot Söder, vinst med 1-0. Inte heller denna match var man ju så väldans bra. Men börjar väl komma ut min svacka något iaf. Revbenet känns bättre, så får hoppas att man kommer upp i normal standard så småning om.


Gårdagen var helt värdelös, var chaufför. Tråkigt värre.

Alla andra sitter och super, så får man sitta och titta på.

Kvällen avslutades någorlunda iaf. Likadant morgonen.


Sitter hos Henri nu, hungrig som ett as.

Ska snart gå och få nåt i magen innan tarmen äter upp sig själv.


I wanna hold you

I wanna kiss you.


Aviation - You were my everything.

Av André - 17 augusti 2007 22:15


Tänk att allt alltid ska gå åt helvete.

Allt var så jävla bra, men luska fram mer skit. Gör det för i helvete.


Jävla bögliv.

Av André - 16 augusti 2007 03:05


Trodde att det skulle bli en jobbig dag igår(onsdag). Men ack, jag hade fel.

Kändes inte alls bra på eftermiddagen, men blev ju bra till slut iaf.


Spelade match mot Söråker idag, vinst med 4-0. Skönt att vi hittat tillbaka till spelet. Laget spelade bra, men jag var sämst på plan! :)


Och jag som skulle lägga mig tidigt idag :(

Blir ju aldrig som man tänkt sig.

Morgondagen hoppas vi på bra väder och en allmänt glad och pigg dag!


Regina Spector - Samson, underbar låt.

Bon Jovi - Bed Of Roses, aw.

Av André - 15 augusti 2007 15:08


Ja, usch vad tungt det känns nu. Känns som man lämnar halva ens hjärta.

Men inte så mycket att göra åt, ibland funkar det ibland inte.

Tyvärr inte denna gång.


Aerosmith - Crying

Av André - 14 augusti 2007 18:00


Lugn dag idag, varit iväg på Berga med Henri och Danne.

Svinkallt i vattnet, men är man på stranden så måste man ju bada, eller.


Annars har det inte varit den bästa dagen i mitt liv, less och allmänt trött på allt jävla skit som verkar förfölja en.

Men nu bor jag hos mor och far igen iaf!

Haha, utkastad!


Jag ska köpa en stjärna. Måste det efter som jag verkar vara född under fel sådan. Det blir nog bra.


Ska iväg med bror på korpen match, får se om man är med. Vet inte riktigt om jag orkar, bröstet gör ont :(


Secondhand Serenade - Awake

Av André - 13 augusti 2007 21:02


Ja, nu har man nyss kommit hem från träningen.

Ont ont och ont är vad det gör.

Börjar faktiskt bli lite less på fotboll, blivit riktigt mycket på slutet. Kroppen orkar inte riktigt med. Formsvackan fördjupas mer och mer känns det som. Men det börjar ju lugna ner sig som tur är framöver.


Idag har jag nog inte gjort nåt vettigt alls.

Var iväg till Bruno och solade.

Imorgon, bra väder sägs det. Kanske berga?


Kid Rock feat. Sheryl Crow - Picture, skön låt utav bara fan.

Sen är Sean Kingston - Beautiful Girl en favorit numera.

Tack för den :)

Av André - 12 augusti 2007 21:32


Lördagen vart bra till slut. Dock så förlorade vi mot Wiskan med 4-2 efter en bedrövlig insats från oss. Bara ta nya tag!

Kom hem efter matchen, då kommer Robin, sen Patte och efter ett tag även Linda och Nina. sedan var det dags för Jonte, Alex och Micke att titta förbi också. Blev en heltrevlig kväll med bra folk och Singstar och Guitar Hero! Men när man är sämst på båda så håller man sig gärna därifrån :)

Sen började folk droppa av allt eftersom drakbåtsfestivalen(som tydligen var värdelös) hägrade.

Var ner en sväng på Max, ovärt som fan. Men mat måste man ju tydligen äta, har jag märkt. Sen var det raka vägen he med Musa, Taxi Kompis, och när man hittar Jonte snarkandes i soffan var det bara slänga på han en filt och krypa ner själv.


Vaknade av ett jävligt störande samtal som inte ledde någonvart alls. Och sen kunde man ju självklart inte somna om heller.

Annars var morgonen helt okej, tills man skulle städa, diska och greja. Boooooring.


Och nu har man nästan nyss kommit hem från ännu en skitmatch. Svartvik - Essvik 2-2. Var väl rättvist, men mitt revben borde jag kunna ta bort. Går inge vidare med det :/


Sean Kingston - Beautiful Girl, verkligen.

Av André - 11 augusti 2007 00:23


Född under fel stjärna, bara att konstatera.


Ge mig en bra Lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards