Alla inlägg den 2 december 2007

Av André - 2 december 2007 23:08


Jag är en ensamvarg på väg
Önskar att jag kunde va som dom
som alltid samlas tillsammans
som alltid tycks tycka så mycket om
att va många ombord
alla dom som sjunger i lör i samma land

Men jag är den jag är
Jag har min egen väg att gå
Jag har mitt öde att ta hand om
mina hinder att rå på
Jag ta mej an vad det än är
Jag tar mej an det som en man

Det är en sorglig historia
den där om mannen som dog
av hunger och törst
för att han aldrig kunde få nog
av allt han jagade efter
Ah, det måste ha vart tufft
när han upptäckte till slut
att allt det där var bara luft


Det är dom starkaste som vinner här
som klarar sig bäst
och inte heller dom som tänker mest
Kan du förändra och förändras?
Kan du stå upp för dej själv?
Kan du hålla liv i drömmen?
Kan du gå emot strömmen
och ändå flyta med
nerför det här livets älv

Av André - 2 december 2007 21:06


Ja, i helgen har det inte hänt så mycket förutom att systeryster hade 30-års fest. Helt okey, inte överdrivet roligt med när man tog över micken på karaoke maskinen så blev det ju genast mycket roligare. (Förmodligen inte för de andra som var där) 

När klockan närmade sig 12 så åkte jag och Henri in till stan, var tänkt att vi skulle gå ut. Men eftersom Henri var trött så somnade han i bilen och gick och la sig när vi kom in till stan. Så jag tog en promenad ensam ner på stan.

Kan ju inte säga att det var många jag kände som var ute. 3 st om jag ska vara exakt. Så det var ju inte en skitskoj utekväll precis.


Måste beställa en tid till en tatuering också. Är bra sugen på en gadd till nu. Och måste börja träna igen. Man blir ju så mycket piggare om man håller igång! Nu är man ju ständigt trött.


Och snart är det Metso också, ska bli jävligt roligt.

Five a side måste ju vara bland det roligaste som finns.

16 dec, då gäller det :) Nordichallen från kl 08 - 19 då sista matchen för oss går. Då får vi veta om vi spelar med i inomhusligan som startar i Januari.


Ja, det var ett tag sen man såg dig.

Skönt att vi kunde prata iaf. Hoppas du har det bra.


Näe, man kanske ska lägga sig och sova.

Så man är utvilad och pigg till jobbet imorgon.

Eler så skiter man i det.


I vilket fall som helst så var det en ganska bra helg.

Fast mycket som är oklart. Många frågor som jag vill ha svar på.

Både från den ena och den andra. Dock så kommer jag aldrig fråga.

Så jag kommer förmodligen aldrig få veta heller, kanske lika bra det.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards