Alla inlägg den 4 december 2007

Av André - 4 december 2007 23:51


Finns många hemliga människor.

Och så fruktansvärt less man blir på dom.

Snacka skit är dom bra på också.


Synd kan jag tycka då.

För igentligen vill man ju veta om det är skitsnack eller inte.

Men än så länge så tar jag det som skitsnack.

Så länge dom inte bevisar motsatsen.



Ja, snart är det väl helg igen.

Dagarna bara flyger iväg. Tack och lov.

I helgen blir det lugnt, orkar inte festa denna helg.

Ska bara ta det lugnt och sova och träna.

Ska bli skönt faktiskt. Fast förmodligen kommer väl tarmen försöka strypa mig både fredag och lördag kväll. Men det kan han glömma!


Och så ruskigt nära det är till Jul också.

19 dagar om någon enstaka minut.

Måste kanske börja tänka på julklappar snart. Fast är nog inte så många som jag ska köpa i år. Men dom jag ska köpa är väl lika bra att börja inhandla. Vägrar ju springa på t.ex Birsta de sista dagarna före jul. Lär ju vara 2 miljoner människor där då. För övrigt hatar jag Ikea.

Okej, kanon affär om man ska handla grejer till hemmet osv, men fan så tråkigt det är att gå där. Så onödigt stort. Och på tok för mycket folk.


Näe gott folk, nu täntke jag lägga mig och sova. Får se om kattfan flyttar på sig eller om han åker ut.


Sov gott.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards