Alla inlägg den 24 december 2007

Av André - 24 december 2007 17:56


Ja, nu är snart julen över.

Kalle Anka har man kollat på, maten är avklarad.

Det är väl i stort sett bara paketen och tomten kvar :)


Madde kom förbi en snabbis förut, var hit med paket till William och Tindra.

Men hon var ju tvungen att stanna och äta lite också innan hon begav sig till Ljusdal. Lång och tråkig resa. Sån tur är så skickade jag med henne

några Lundell skivor, så hon lär nog ha det bra ändå. :)


Och imorgon är det ju juldagen också. Vilken innebär utgång.

Men var när och hur är väl det stora frågan.

Stadshuset behöver man väl inte ens fundera på, Aveny är man väl för liten för och O'learys är ju helt värdelöst.

Så, vad finns kvar i detta sketna Sundsvall. Ingenting, absolut ingenting.

Bojkotta är vad man borde göra :)

Förmdligen bara för att jag är så mobbad. Haha.


Näe, jag önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!


Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards