Alla inlägg den 11 mars 2008

Av André - 11 mars 2008 19:12


Usch, nu har man legat och sovit i 2 timmar :P

Men det behövdes.

Spelade mathc igår kväll, vi vann med 2-0 men fan så dåliga vi var.

spelade som nå jävla soper. Och sen var man inte jätte taggad heller.

På väg till matchen stod ju dom sluga jävlarna(poliserna alltså) på nån liten skogsväg med bilen avstängd och bara väntade på att jag skulle köra om bilen framför. Det kostade mig 1500 kr pga att jag körde över spärrlinjen.

Jävla tattare!


Annars en soft dag på jobbet idag.

Var inte en sån sjukt lång och tråkig dag som dom brukar vara nuför tiden.

Utan den gick rätt lätt och smärtfritt.

Och nu sitter man hos Henri och ska snart åka på samling, eller snart och snart. Kl 21 är det samling och kl 22 möter vi Nedansjö på Västhagen.

Får se hur det går, men det ska nog gå bra hoppas jag :)


Sen hoppas jag att Liverpool får grisstryk ikväll på San Siro mot Inter.

Då jävlar ska Jonas få höra imorgon. sen kan vi ju ge Timrå ett lycka till i kvartsfinalen mot Modo också.


Sen börjar man ju bli en dagdrömmare också.

Inte en enda dag är man i sundsvall, man finns lite längre ner i landet.

Haha, hos min blivande :)


Nä, nu ska jag dricka min resorb, sen ska jag kollar lite på tv innan jag åker på min samling.

Upptadetring kommer imorgon :)

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards