Alla inlägg den 17 mars 2008

Av André - 17 mars 2008 16:38


Ja, vettefan vad det är nu.

Men är bara så jävla less på allt, och fråga mig inte varför.

Självförtroendet ligger på noll.


Träning ikväll, ska iaf bli skapligt roligt att träna. Bara hoppas att det inte blir allt för mycket löpning, känner att jag är för trött för det. Men om det nu blir det ska jag springa ihjäl mig.


Sen är det nån jävla tattarjävel som har snott pengar av mig på jobbet.

Får jag veta vem det är ska jag bryta fingrarna av den personen.

Blir så jävla less på sånt dära, ska ni sno nåt så sno nåt vettigt för helvete.


Har funderat på att säga ifrån mig kaptensbindeln också.

Ser ingen anledning till att jag ska vara kapten.

Kan nån annan göra minst lika bra.


Nu vill jag åka till Asien, vill bara iväg och resa.

Orkar inte med Sundsvall längre.


Ha en trevlig kväll.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards