Alla inlägg den 20 mars 2008

Av André - 20 mars 2008 18:27


Alla Emos dag.

Eller det har jag igentligen ingen aning om, men fick höra ett enormt dåligt skämt igår om emo folk och skärtorsdagen. Ruskigt dåligt :P


Jobbat idag, och bara för att man längtade enormt mycket tills man slutar så gick ju tiden sakta utav bara fan. Men när kl slog halv 1 så packade jag ihop och gick hem.

vi fick påskägg idag på jobbet också, inge bra alls!

Jag ska inte äta sånt skit :P


Och nu sitter Alexandra på bussen också, hon tyckte att jag skulle skriva om henne så jag kan väl göra det då :)

Får väl hoppas att du får en bra helg i Sketna Sundsvall iaf, och speciellt en trevlig morgondag :) Sen att du dricker med måtta på lördag, så du kommer ihåg vad du säger och gör. Jag tror jag ska be Elin hålla ett öga på dig! Haha ;) Och sen måste du bjuda mig på en Explorer Citron någon gång.

Har hört att den är väldigt bra!

Själv ska jag dricka Cider och Bacardi Razz. Förresten så är det skitgott att blanda Razz med Cola. Och säg inget annat, för då bryter jag fingrarna av dig ;)


Nä, nu ska jag göra något vettigare än att ligga här.
Typ ligga framför tvn eller nåt :) Haha.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards