Alla inlägg den 18 mars 2008

Av André - 18 mars 2008 21:40


Soft dag idag.

Jobbat, sen var jag bara hem och hämtade kläder sen åkte jag och träna.

Riktigt skönt, men fan så trött och ont jag har nu :/

Men det kändes bra iaf.


Annars har jag inte hunnit med mycket mer.

Ligger och kollar på film. Bilar, haha. den är ju kung den.

Sen måste jag gratulera Timrå till semifinalplatsen.

Stort att vinna över Modo med 5-0 och 4-1 i matcher :) Grattis.


Ja, onsdag imorgon.

Tiden går riktigt fort, och det är väl skönt iofs.

Men jag vill ju ha sommar och semester nu!

Och så har det ju snöat hela natten, man blir lite less då :/

Men om det fortsätter vara plusgrader försvinner det ganska snabbt.

Skönt att bara jobba 1½ dag till, sen är man ledig ett tag.

Hoppas det blir skoj! :) Det är jag säker på att det blir.

Olle frågade om han fick följa med mig ut i helgen också, så på lördag

ska vi iaf ut. Blir nog roligt det med. Längesen man såg han.


Imorgon ska jag nog jobba över lite tror jag, har ju inte träning förrän

kl 19, så kan man ju lika gärna slava på jobbet innan man åker dit.

få undan lite grejer innan ledigheten. Blir nog bra det.

Och sen måste jag fan städa rummet också, ser ju ut som ett bombnedslag

här, haha. Men jag har varken ork eller lust med det. Men de tmåste ju göras trots allt.


Nä, nu ska jag nog bara borsta tänderna, kolla klart på filmen och sen sova.

Fan så skönt det lät :P


Bettan, snart så! :)

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards