Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Nu jääävlar.

Av André - 18 november 2008 16:52


Nu är jag tokig på mig själv!

Jag har inte slutat snusat, och träningen går åt helvete.

Men jag ska, jag ska, jag ska sluta snusa inom en väldigt snar framtid.

Sen att träningen går dåligt är ju mest på att jag har varit riktigt förkyld de 2 senaste veckorna. Men idag blev det ite extra istället.

07:00 åkte grillerna på och det var rinkbandy en timme med jobbet.

Var riktigt skoj. Hade förmodligen varit ännu roligare om man hade haft

sin gna storlek på skridskorna och om dom dessutom varit slipade.

Haha, jag låg mest då jag inte snubblade omkring. Men roligt var det.

Sen blev det jobb, och jävlar vad trött man var hela dagen.

Tar på krafterna att anstränga sig så tidigt på morgon.

Åkte iaf från jobbet vid 3, direkt till kvissle för att gymma lite.

Blev mest löpning. Känns som att det behövs en hel del nu. Päron kroppen

måste ju komma i någorluna form tills fotbollen nästa helg.


Helgen var ganska lugn ändå. Blev lite fotboll på fredag efter jobbet.

Sen var jag bara hemma och kollade på tv. Lördag blev det birsta. Domska iaf fixa fram en likadan telefon till mig som jag hade. Så då var det problemet ur världen. Sen blev det utgång, Siepen på O'learys.

Han spelade faktiskt bra musik :) Söndag blev en slöar dag.


Nä, nu får tiden gå lite fortare tycker jag. Vill ha December.


 
 
Ingen bild

Sara Brink

19 november 2008 21:25

Lycka till med snusandet ;) Säger bara lingooon!

 
Ingen bild

André

19 november 2008 22:39

Haha, tackar! Det kan behövas ;P Ja absolut. Vad annars? :)

 
Ingen bild

Carin

20 november 2008 08:53

Fredag den 28 Nov skulle Sebastian ha fyllt 20 år. Tjejerna och jag har pratat mycket om att vi skulle ha bjudit in hans kompisar på 1 års dagen. Tyvärr viste jag inte om någon skulle vilja det så nu erbjuder jag er att komma nästa fredag om ni vill. Tänkte inget märkvärdigt. Någon öl skulle han tagit och vi får inte vara sämre.
Prata gärna med andra av hans kompisar.
Välkommen...
Carin

 
Ingen bild

André

20 november 2008 17:14

Carin, jag komer mer än gärna! Jag ska prata med Henri om det också, han kommer säkert också vilja komma. Vi ses den 28e.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André - 28 april 2010 10:43


Ganksa slö dag igår måste jag säga. Blev bara till att vara hemma, sen träning på ryggis. Fruktansvärt tråkigt att bara ha löpning, speciellt när man får skavsår efter halva tiden. Och dessutom på båda fötterna. Idag blir det nog en min...

Av André - 27 april 2010 10:09


  Bloggtorka. Ingen motivation. Less. Allmänt nere. Blev förlust i premiären med 0-4. Inte alls roligt. Sämsta möjliga premiären. Men det är väl bara ta nya tag till söndag och Junsele borta. Kändes som en skaplig träning igår iaf. Idag blir ...

Av André - 17 april 2010 10:32

  Så var det dags igen att försöka lägga all energi till att skriva ett totalt meningslöst blogginlägg igen. Var ju i tisdags senast. Och sen dess har det inte hänt särskillt mycket. Var och tränade med P17 i onsdags. Torsdag var det vanlig trä...

Av André - 13 april 2010 21:27

  Nyss hemkommen från GIF Sundsvall - Brage. Slutade med vinst för GIF med 2-1. Efter mål av Ari Skulason och Nuri Mustafi. Var väl inte en jätterolig match att kolla på direkt. Men det var lätt värt för att slippa spinningen. Bra där Sunkan....

Av André - 12 april 2010 22:44

  Soft dag idag. Började med att rulla ut sommardäcken. Sen åkte jag och Michel iväg och tvätta min bil på Statoil. Efter det blev det hem och tvätta fälgarna och därefter byta däck. Så nu ser bilen som ny ut. Eller.   Sen blev det kaff...

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards