Alla inlägg den 6 november 2008

Av André - 6 november 2008 16:37


Arbetsveckan ahar gått ganska fort ändå.

Eller ja, iaf tills igår. Just nu är jag sjuk. Hostar som en tok, ont i halsen

och snuvig. Har även lite feber, så det är inge vidare.

Men tog mig en sabbis till birsta idag för att hämta min telefon som varit

inlämnad på reparation(som om dom skulle kunna laga den, haha.) de senaste 4 vekorna. Så föröker dom lura på mig nån jävla skitmobil.

Blir så jävla förbannad. Telenor är så jävla sämst. ,

Så jag åkte därifrån utan mobil, ska in och prata med chefen nåt framöver.


Varit med Tindra hela dagen, vi snodde 5 ballonger från mcdonalds.

Sen var det en som gick sönder, då blev det ett jäkla liv. Hon var helt

förstörd, haha. Skitunge.


Och ingen bandy är det i helgen heller. Jag som hade bokat in en nykter

fredag. Vilket det lär bli ändå eftesom jag är sjuk. Men aman blir ju sugen på att dricka lite iaf. Skulle kunna skita i krogen, det är också värdelöst.

Nä, nu hoppas jag att november springer bort! Vill ha december ;P

Och snart drar fotbollen igång igen, äntligen!

Inte långt bort ni inte.


Nä, nu ska jag kika på en film hade jag tänkt.

:)



Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards