Alla inlägg den 14 november 2008

Av André - 14 november 2008 23:41


Äntligen helg!

Veckan har gått segt som attan.

Varit en lugn kväll, kollat på tv, varit och spelat lite fotboll i kvissle.

Grymt roligt det är.

Imorgon blire det kanske bandy, om jag hinner vill säga.

Ska på birsta och fixa telefonen, kanke får en c702.

Som jag anser är en skittelefon jämfört med min förra.

Har sagt det förr och säger det igen. Telenor kan dra åt helvete.

Sen blir det iaf utgång, är taggad som fan. Ska bli skoj! :)

Söndag blire en deeeegar dag iaf.


Sen är det måndag och en tråkig vecka med jobb igen.

Det börjar närma sig nu, 4 december :( Börja kännas att jag kommer

närmre och närmre. Usch.


30 dagar kvar till Jul också, helt sjukt vad fort tiden går nu.

Fattar ingenting. Tycker man nyss kom tillbaka från semestern.

Och Jul innebär att jag fyller snart år. Bara 40 dagar kvar, haha.

22, vilken jävla skitålder att fylla. Helt värdelös.

Äldre och äldre, men lite klokare blir man med åren iaf.

Fast iofs, det jag och Salle surrade om. Jag blir hellre klokare av en annan

anledning än åldern. Och det blir man ju också iofs, men ändå.

Nu fattar ni förmodligen ingenting, lika bra det.


Nästa år har jag tänkt att jag ska resa till Thailand iaf. Henri fyller 30,

så vi sa nog dra iväg en 3-4 veckor. Så ni som vill lämna bidrag kan bara höra av er till mig så fixar jag kontonummer som ni kan sätta in pengarna på :)

Haha.


Nu äre godnatt.

Längtan.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards