Alla inlägg den 3 november 2008

Av André - 3 november 2008 20:11


Måndag innebär jobb, och jobb innebär att man är trött och less i 4 dagar

till den här veckan. November innebär saknad.

Konstigt men sant.


Fredags blev det födelsedagsfest för Laddie.

Mycket trevligt måste jag säga. Var ett gäng grabbar som började

med bastning på gräddhyllan Essvik. Sen blev det käk, dryck och

massa skitsnack. Tog 22:45 bussen in mot stan, och landade på Aveny.

Ganska mycket folk, träffade några kändisar. Och som vanligt blev man bra på gasen. Men en minst sagt trevlig kväll.

Lördag blev det bandy vid halv 12, inte ett dugg peppad inför det.

Och det märktes nog ganska tydligt på mig. Lika urusel som vanligt. Haha.

Men då kanske jag kan briljera på lördag istället då jag har bestämt att jag ska vara nykter denna fredag. Sen blev det utgång igen, även denna gång slutade kalaset på Aveny. Kristet utseende stod för uppträdandet.

Dock inget band som jag gillar, men det var mycket folk.


Men nu till dagen. Orkade inte träna idag. Så hann bara hem så somnade jag

på en gång. Tänkte väl vila en timme eller så, jo tjena! 3½ timme senare vaknar jag efter att min stalker A, har hälsat på mig. Mycket trevligt! Som jag för övrigt är lite smått avundsjuk på just nu. Hoppas du har det underbart! :)


Nä, nu ska jag fortsätta följa Elitserien och Rögle!

Ha en trevlig kväll.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards