Alla inlägg den 29 november 2008

Av André - 29 november 2008 13:08


Nyss hemkommen från träning.

Kändes faktiskt bra, åtminstone från min sida.

Synd bara att ajag gled in i stolphelvetet med benet, så nu får man väl

gå och ha ont i det halva nästa vecka.

Var iaf hos Familjen Rask igår. 

Det var riktigt trevlig. Satt och byggde lite lego med Simon.

Fick höra 2 recept, lära mig allt om Star Wars mm. mm. 

Haha, men roligt var det. Det tackar och bockar jag för Fam Rask!


Ska väl snart in till stan och handla wax och lite smågrejer. 

Sen blir det hem till Hanky, där vi ska kika på hockey.

efter det bär det av mot bowlingen. Efter det har jag ingen som helst aning.


Inte ens en vecka kvar tills skiten ska avgöras.

Gruvar mig en del inför det. Håller tummarna för det bästa.

Sen har det blivit enormt kallt ute, det gillas inte.

Ge mig värme tack. 


Ge mig, ge mig, ge mig!


"She got her own thing, that's why i love her."



Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards