Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av André - 27 oktober 2008 18:03


Ny vecka innebär jobb, träning och ja vad mer?

Känns skönt att ha kommit igång med träningen iaf.

Ska försöka köra varje vardag nu fram tills vi kör igång med fotbollsträningarna. Vilket är 29e november. Ska bli så jävla roligt att

rulla lite boll igen.


Helgen blev både lugn och inte ett dugg lugn.

Fredag blev det utgång, trodde det skulle vara hur mycket folk som helst

ute. Men där hade ju jag fel. Eller så var det bara jag som var lite, eller okej, mycket för full :) Men det var skapligt iaf. Mådde inge vidare på lördag. Så när jag vaknade upp hos Henri var det bara att åka hem och

lägga sig och sova lite till. Klev upp vid 2 för att göra mig i ordning till

innebandyn med Emharts korplag. Jävlar var dålig jag var, haha.

Okej, inte för att jag är bättre när jag inte är bakis, men nu var det

under all kritik. Lördag blev det poker hos Johnnie. Var skönt med en lugn kväll iaf. Och igår var det mest en sovar dag.


Nä, nu ska jag på fotbollsmöte.

Ha en trevlig kväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards