Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av André - 12 oktober 2008 22:29


Blev en ganska lugn helg.

Fredags låg jag bara hemma och kikade på film.

Lördags så åkte jag till Henri och kollade på fotbollen.

Och även om det slank ner nån droppe alkohol så var det en relativt lugn

lördagskväll. Gick först till Svenssons(eller ja, utanför) där det var bedrövligt mycket folk. Sen blev det Oscar med Westring och Örjan. Blev inte där så länge innan jag gick till O'learys. Var för en gångs skull skapligt där.

Träffade folk som man kände, vilket jag inte gjorde på Oscar.

I vilket fall så slutade kvällen på max, dock utan mat. Eftersom dom stängde när vi kom längst fram i kön. Hade ju bara stått i en timme då.

Men det gjorde inte så mycket, slapp man ju den skitmaten.

Gick hem till Henri och la mig och sov. Vaknade upp idag, åkte till Juni.

Sen åkte vi och tvättade våra bilar. En slö och ganska skön dag.


Har sett på 2 filmer idag också. Riktigt bra.

"Felon" och "Taken". Rekommenderas.


Ibland undrar man hur folk tänker och beter sig.

Tror man bara kan säga vad som helst och alltid komma undan med det.

Sån tur är finns det andra människor också. Tack och lov.


Nä, nu ska jag nog sova. Upp med tuppen imorgon.

Vill säga runt 05:15. Sköööööönt! Eller inte.

Just ja, imorgon är det måndag!

Vad nu det betyder, haha.

Sov gott! :)

Ovido - Quiz & Flashcards