Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av André - 11 oktober 2008 01:38


Vilken slö dag.

Jobbade till kl 2, sen gick jag på stan en sväng med Agnus.

efter det bar det iväg hemåt och hann bara hem så slog jag på en film.

"The Rock" som jag sett så många gånger förr. Men jag gillar den.

sen har jag kollat på 7 avsnitt från säsong 3 av Vänner.

Så imorgon börjar jag med 4ans säsong. Kan inte få nog utav det

när man väl börjat kikat på det.


Dock inte det enda jag inte kan få nog utav..

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra.

Kanske man ska ta och städa bilen, vore på tiden.

Sen tjatar folk om utgång, men jag orkar nog inte det.

Skulle nöja mig med förfesten, sen hem och sova eller nåt sånt.

Nä, nu tänkte jag sova. Ska bli skönt att få sova ut imorgon.


God natt gott folk.

God natt :)

Ovido - Quiz & Flashcards