Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av André - 1 oktober 2008 01:11


Var ett tag sen man skrev nåt vettigt här nu.

Har iofs inte hänt ett dugg sen sist. Eller avslutningsfest med fotbollen.

Den borde jag kanske skriva något om.

Hade jag kommit ihåg nåt av den så hade jag mer än gärna skriva, och det jag fått hört och det lilla jag kommer ihåg ska jag låta vara oskrivet :P

Är inne på sista veckan av sjukskrivningen nu också. Hur ska jag klara av att

börja jobba igen, jag har ju vänt totalt på dygnet. Fast iofs, skulle vara skönt att ha någonting att göra på dagarna. Ska ju upp på sjukhuset imorgon och röntga om handen. Kan ju även bli så att jag blir hemma i minst 3 månader till också. Har funderat på vad jag skulle kunna åstadkomma under den tiden. Och jag har inte kommit fram till någonting.

Förutom att träna, eftersom våra träningar är slut nu. 2 månader utan fotboll, hemskt! Så det vore ju absolut ett alternativ. Vore ju grymt om man hade kondis när den väl drar igång igen.


Nåväl, kan ju dra lite om helgen iaf.

Hade match i lördag, den vanns med 6-1. Fick ju göra mål i sista matchen.

Kändes bra, hamnade tillslut på en 2a plats i den interna skytteligan.

Söndag, tvärbakis. hade såklart sista div.6 matchen då också. Blev förlust

med 4-0 mot Selånger. Var förståeligt, alla vara ganska sliten.


Inte länge kvar tills vi åker nu, fredag bär det av i 23 timmar, haha.

Lagom tid att bli borta det. Vi blev iaf 14 st som ska representera Essvik

på denna resa. Kommer bli kaos, det är ettsom är säkert. Men förmodligen hur roligt som helst!


Satt och funderade förut också.

Jag vill också åka till Thailand, vara borta i 4-5 år eller nåt.

Less på vintern, jag som hade hoppats på en bra vinter.

Men som vanligt, ja jag hade fel. Inte första gången.

Kanske blir till att fira nyår i Vemdalen iaf. Där är det riktig vinter.

Där är det bra, slipper man bekymra sig om allt här hemma.


Och nä, nu tänker jag inte besvära er att läsa detta helt onödiga och tråkiga såkallade blogginlägg. För nu ska jag sova, upp tidigt imorgon.

Och du, det var snällt av dig. :)

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards