Alla inlägg den 13 oktober 2008

M.I

Av André - 13 oktober 2008 22:25


Haha, verkar inte bättre ;)

Dålig jag är! Du synar alltid.

Av André - 13 oktober 2008 21:39


Mission Impossible, det är vad jag stött på.

Men det löser sig.


Jobbade till 3, sen åkte jag till Anton.

Vi gick ner på stan och tog en fika. Sen blev det lite biljard.

Underskattat spel. Hur det gick får ni fråga Anton om. Man skulle kunna

säga att det gick lika bra för honom nu, som det gjorde när vi spelade tennis i somras. Då slutade det ju med att han åkte därifrån utan racket.

Haha! Stjärna. Men det var roligt.


Imorgon blir det jobb, sen blir det en promenad framåt kvällskvisten.

Det är ganska skönt att vara ute och gå ändå. Lyssna på musik, tänka på

allt annat än problem. Fast iofs, man lyckas ju alltid försöka komma på lösningar till alla problem. Men det är iaf skönt att lyssna på musik.

Sen lär det väl bara bli att man slår på de resterande avsnitten av Vänner.




"I'm still alive but I'm barely breathing"



Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards