Alla inlägg den 27 mars 2010

Av André - 27 mars 2010 17:31


Jävla vad jävel vad ont det ska göra.

Blev en skaplig match ändå. Trots 0-0.

Vilket resulterade i att vi gick vidare. Så imorgon är det samling halv 8,

och matchen börjar kl 09:00. Söråker står för motståndet.

Men slutspelet är flyttat till IP. Så bara att kika, om det är någon vaken den tiden.


Nu är det maaat snart förhoppningsvis.

Sen? Blir nog en sväng in mot stan, men jag hoppas att man kan lägga sig i "normal" tid ikväll iaf. Trots allt så måste man ju upp vid 6 typ.


Nä, vi hörs nångång eller så.

Idioter finns det gott om. Bara lite allmänt sådär.

Av André - 27 mars 2010 09:46


Nyss vaknat.

Och nu ligger man och lyssnar på Lundell.

Hur fan kan man tycka att han är dålig? Visst, kanske ingen konstnär på att sjunga. Men hans texter är ju hur bra som helst. Fan vad bra han är.

Sjukt många sköna låtar.


Isabella, Hon gör mig galen, Oh la la, Ut ikväll, Rialto, Chans, Rom i regnet,

Gå ut och va glad, Vinterland, Evangeline, Skyll på stjärnorna, Det goda livet,

Min älskling, Jag saknar dej, Utan er, Butiken, Hitza hitz, Öppna landskap,

Kapten kidd, Kärleken förde oss samman, När jag kysser havet, Stackars jack,

67, Kär och galen. Är ju bara en del utav han låtar. Lyssna och va glad förhelvete.


Samling om 3½ timme. Börjar bli lite nervös. Men det är bra, då är man på tårna.

Timrå står som sagt för motståndet. Våran grupp kan sluta hur som helst.

2 st gå vidare, alla har 3 poäng, endast vi som leder pga att vi ligger på +1 i målskillnad. De andra ligger på +-0. Så de 2 som vinner idag går vidare till kvartsfinal imorgon. Intressant. Hur som helst, matchstart är kl 15:00, Västhagen.


Nu blir det till att koka kaffe, och kanske äta något.

Till kvälls har jag ingen aning om vad som händer. Hörde om lite festligheter

hos Håkan, men som jag nämnt tidigare så vet jag inte om det blir en vit månad eller inte. Fast känner inget sug idag dock. Så ikväll blir det lugnt.

Kanske kör ikväll också.


Nä, nu har jag varit som en kärring hela inlägget. Slut tramsat.


"Spåkulan säger: Du har många bollar i luften och du känner dig energisk och laddad. Ta ett djupt andetag: den här tiden kommer att vara intensiv och fylld av spännande möten."




Lundells autograf på Gatufesten. Stort.

   


Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards