Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Rubrik saknas

Av André - 27 mars 2010 09:46


Nyss vaknat.

Och nu ligger man och lyssnar på Lundell.

Hur fan kan man tycka att han är dålig? Visst, kanske ingen konstnär på att sjunga. Men hans texter är ju hur bra som helst. Fan vad bra han är.

Sjukt många sköna låtar.


Isabella, Hon gör mig galen, Oh la la, Ut ikväll, Rialto, Chans, Rom i regnet,

Gå ut och va glad, Vinterland, Evangeline, Skyll på stjärnorna, Det goda livet,

Min älskling, Jag saknar dej, Utan er, Butiken, Hitza hitz, Öppna landskap,

Kapten kidd, Kärleken förde oss samman, När jag kysser havet, Stackars jack,

67, Kär och galen. Är ju bara en del utav han låtar. Lyssna och va glad förhelvete.


Samling om 3½ timme. Börjar bli lite nervös. Men det är bra, då är man på tårna.

Timrå står som sagt för motståndet. Våran grupp kan sluta hur som helst.

2 st gå vidare, alla har 3 poäng, endast vi som leder pga att vi ligger på +1 i målskillnad. De andra ligger på +-0. Så de 2 som vinner idag går vidare till kvartsfinal imorgon. Intressant. Hur som helst, matchstart är kl 15:00, Västhagen.


Nu blir det till att koka kaffe, och kanske äta något.

Till kvälls har jag ingen aning om vad som händer. Hörde om lite festligheter

hos Håkan, men som jag nämnt tidigare så vet jag inte om det blir en vit månad eller inte. Fast känner inget sug idag dock. Så ikväll blir det lugnt.

Kanske kör ikväll också.


Nä, nu har jag varit som en kärring hela inlägget. Slut tramsat.


"Spåkulan säger: Du har många bollar i luften och du känner dig energisk och laddad. Ta ett djupt andetag: den här tiden kommer att vara intensiv och fylld av spännande möten."




Lundells autograf på Gatufesten. Stort.

   


 
 
Ingen bild

Henri

27 mars 2010 12:17

Bara vi som leder!? Ja hur fan skulle det gått till om det hade funnits flera ledare i er grupp!? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André - 28 april 2010 10:43


Ganksa slö dag igår måste jag säga. Blev bara till att vara hemma, sen träning på ryggis. Fruktansvärt tråkigt att bara ha löpning, speciellt när man får skavsår efter halva tiden. Och dessutom på båda fötterna. Idag blir det nog en min...

Av André - 27 april 2010 10:09


  Bloggtorka. Ingen motivation. Less. Allmänt nere. Blev förlust i premiären med 0-4. Inte alls roligt. Sämsta möjliga premiären. Men det är väl bara ta nya tag till söndag och Junsele borta. Kändes som en skaplig träning igår iaf. Idag blir ...

Av André - 17 april 2010 10:32

  Så var det dags igen att försöka lägga all energi till att skriva ett totalt meningslöst blogginlägg igen. Var ju i tisdags senast. Och sen dess har det inte hänt särskillt mycket. Var och tränade med P17 i onsdags. Torsdag var det vanlig trä...

Av André - 13 april 2010 21:27

  Nyss hemkommen från GIF Sundsvall - Brage. Slutade med vinst för GIF med 2-1. Efter mål av Ari Skulason och Nuri Mustafi. Var väl inte en jätterolig match att kolla på direkt. Men det var lätt värt för att slippa spinningen. Bra där Sunkan....

Av André - 12 april 2010 22:44

  Soft dag idag. Började med att rulla ut sommardäcken. Sen åkte jag och Michel iväg och tvätta min bil på Statoil. Efter det blev det hem och tvätta fälgarna och därefter byta däck. Så nu ser bilen som ny ut. Eller.   Sen blev det kaff...

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards