Alla inlägg den 26 mars 2010

Av André - 26 mars 2010 13:30


Jag hatar Fifa.

Fel att passa bollen till en kille med samma färg på tröjan.

Förresten, kanske är damfotboll. Då är det ju inte så svårt att förstå egentligen.

Av André - 26 mars 2010 10:09


Frågan är ju vad man gör vaken nu.

Jo, det kan jag berätta. Jag vaknar kl 8, helt klarvaken.

Och när jag väl vaknar till så är det heeeelt jävla omjöligt att somna om.

Ingen idé att ens försöka liksom.


Men nu har jag iaf satt på kaffe, så nu ska det bli lite fart på en förhoppningsvis.

Kaffeberoende skulle man kunna säga. Man får en skön kick av ett par 2 eller 12 koppar kaffe.


Sen kan man ju undra vad dagen har att bjuda på.

Än så länge inget, men förhoppningsvis så dyker det upp nåt trevligt.


Satt och surra med Salle igår. Vi kom fram till att vi ska försöka hålla oss

nykter till seriestart, vilket är den 24 April. Om det går eller inte lär ju visa sig.

Dock så tycker jag vi borde få ha ett "utgångskort" som vi får använda max 1 gång. Utifall att det skulle vara så att man blir fruktansvärt sugen på en utgång.

Sen om man använder det eller inte spelar ju ingen roll.


Klarar man att vara nykter en månad mån tro.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards