Alla inlägg den 25 mars 2010

Av André - 25 mars 2010 23:40


Inte okej att förlora idag.

Dock så gjorde vi det bra ändå.

Med tanke på att vi var 5 A-lagsspelare och 5 junisar(17-åringar) på plan mot

ett näst intill toppat Lucksta. 1-2 får vi väl vara nöjda med.

Alla från Jonas lag gjorde det riktigt bra iaf.


Dock så ska det bli jävligt intressant att spela på lördag.

Då seriekonkurenten Timrå står för motståndet. Och våran grupp är helt öppen.

Alla 4a lag har 3 poäng var. Så dom som vinner på lördag är klar för Kvartsfinal.

Bara hålla tummarna. Kl 15:00 Kuben - Timrå på Västhagen på lördag.


Annars ska det bli skönt med en vilodag imorgon.

Mycket välbehövligt måste jag säga.

Vet tyvärr inte vad jag ska göra. Kanske kan bli en mission impossible.

Vilket innebär en fika med Sallinho på stan ;)


Nä, nu blire nog lite Fifa. Eller ja om ett tag iaf.


Av André - 25 mars 2010 14:40


Känner mig alldeles för trött för att lira match. Tyvärr.

Men får väl hälla i mig någon kopp kaffe och vakna till.

Nu så här i efterhand så känns det som att träningen igår inte var

nå vidare. Därför ska det bli grymt skönt med en vilodag imorgon :)


Match ikväll som sagt, Kuben - Lucksta, 19:00 Västhagen.

En match där vi kan bli klara för kvartsfinal.

Såg dock att André Grim ska vara på planen ikväll.

Känns roligt att spela mot en ganska nyligen ex-allsvensk.

Respekt? Aldrig i livet.


Nu kaffe och kanske lite mw2.

Trots allt samling om 2.45h


Nu peppar vi! Eller.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards