Alla inlägg den 20 juli 2008

Av André - 20 juli 2008 18:50


Ja, jag är så trött så jag håller på att bryta ihop :)

Men det har ju såklart sina förklaringar. En bra helg helt enkelt.

Med trevliga människor och en liten del alkohol blev det en kanonhelg.

Fredagen började med att jag och Anton satt hos Henri och festade.

Sen kom Ludde och tillsist även Henri. Vi gick ner på Svenssons, bra drag där må jag säga. Det enda som är tråkigt är ju att det är så fruktansvärt litet där. Men, det spelade dock ingen roll denna kväll som avslutades på BK, ett rent skitställe som jag förövrigt är portad ifrån, men lyckades dock komma in då det var en annan vakt som stod där. Så det var ju tur :)


Lördag börjades med att jag hämtade upp Ludde sen bar det av in till Anton. Efter ett tag plockade Anton fram Tequilan, livsfarligt!

Men det gick bra ändå. Sen blev det Svenssons, var där ett bra tag innan vi skulle röra på oss. Men vi kom ingenstans och vi gick återigen hem till Anton. Synd bara att jag var trött och somnade på soffan i köket :)

Haha. Och när jag vaknade till så var alla andra trött. Men det var iaf en trevlig kväll och bra sällskap.


Tack ska ni ha.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards