Alla inlägg den 13 juli 2008

Av André - 13 juli 2008 23:25


Vilken seg dag det här har varit måste jag säga.

Vaknade upp i soffan i "datarummet", och fråga mig inte varför

jag sov där, det blev bara så.

Efter ett tag så kom Ludde och Aynsley hit med min bil, så då fick jag skjutsa hem dom. Sen började helvetet. Haha.

Bygga staket med farsa i några timmar tog ju död på en.

Inte nog med det så ville Henri gå ut och gå ett tag, så då blev det en promenad på en 7-8 km. Iofs väldigt skönt att komma ut och bara ta det lugnt. Men inte bra för kroppen att röra på sig för mycket :)


Och nu har jag nyss kollat på nån halvdålig film som jag inte ens kommer ihåg vad den hette. Så efter min sjukt händelserika dag funderar jag nu på att avlida i sängen och inte vakna upp förrän i övermorgon. Förhoppningsvis utvilad och pigg. Men bara därför kommer man väl vakna vid halv 9 gristrött istället. Sen börjar säkerligen farsan tjata på att vi ska bygga klart stakethelvetet i en timme innan man hinner fatta vad han säger.


Nä, kom med ett förslag till en bättre dag för mig imorgon.

Då lovar jag att ni ska få en glass.

God natt!

Av André - 13 juli 2008 14:16


Dum i huves pojk har ni här.

Har en känsla av att någon kommer sparka bort benen för mig snart.

Då är det bara börja om på 0 igen.


Trevlig kväll igår för övrig.


Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards