Alla inlägg den 1 juli 2008

Av André - 1 juli 2008 22:25


Ja, Juni var ju en ganska bra månad ändå.

Har varit väldigt dåligt med skrivandet nu på slutet.

Men har inte haft nåt sug alls. Inte motiverad för fem öre.


Men tänkte göra ett tappert försök nu iaf.

Jobbet har iaf gått bra, och resten också.

Förutom att jag varit sjuk ett tag nu på slutet.

Och missat mina första matcher sen jag vet inte när.

Känns surt när man inte missat en "tävlings match" på ca 2 år.

Men men, det var bara bryta ihop och komma igen idag till vårsäsongens

sista match. Då stog Matfors för motståndet och vi vann med 3-0.


Och nu är det Gatufesten också.

Blir en 4a dagars, eller det är iaf det som är planerat :)

Sen jobbar jag bara 1 vecka till, sen är det den efterlängtade

SEMESTERN! Äntligen.


Nä, nu tänkte jag gå och lägga mig så man får någonting gjort imorgon på

jobbet. Men sov gott era jävlar.

Och ha en bra Gatufest :)

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards