Alla inlägg den 15 juli 2008

Av André - 15 juli 2008 19:42


Usch vad det känns som att jag säger samma saker jämt.

Men det är ju för att det alltid händer mig samma saker.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.

Jag blir snart tokig på folk,

dom säger det ena, gör det andra och tvärtom.

Fast iofs, man är förmodligen långt ifrån bra själv också.

Men säger jag en sak så håller jag åtminstone det.


Sen är ju livet bra skumt ändå.

När man har trevligt med vissa personer, så dyker det alltid upp

nya människor och nya äventyr. Så hakar man på ett nytt äventyr som

verkar roligt och intressant. Men efter ett tag så lessnar antingen äventyret eller jag. Då har man ingenting kvar istället.

Är ju inte första gången man varit med om det, tyvärr.

Vore så mycket enklare om man kunde dela upp livet.

Men nu ska jag ge fan i att klaga.

Ska försöka ta mig i kragen och göra något vettigt av det som finns kvar.

Ha en trevlig kväll gott folk.





Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards