Alla inlägg den 15 december 2008

Av André - 15 december 2008 22:30


Fredag, Julfest som sagt.

Blev inte nyktert som det var sagt, men det var riktigt roligt iaf.

Lördag vare Kåren som hägrade och bartömning.

Helt okej måste jag säga.


Gårdagen spenderades hos Henri i soffan hela dagen.

Framåt kvällen kom Anton förbi och vi kollade på "Blood In Blood Out",

riktigt bra film. Synd bara att den är så lång. Men det är den värd.


Är i alla fall riktigt less på allt som har med jobb, träning och allt annat

runtomkring min vardag. Aldrig något roligt som händer.

Alltid samma sak. Dags för förändring tror jag.

Känns lite som om man är ett bollplank för vissa.

Enormt irriterande.


Sitter bara och dagdrömmer jämt, vill komma bort ett tag.

Skulle vara så skönt att bara få släppa allt och åka bort.

Men jag vet ju hur det kommer sluta.

Allt kommer vara sig likt, ingenting kommer förändras.

Jobba, träna och sova. Tills det blir helg och man festar.

Sen börjar man om på nytt.


Nä, det ska bli ändring. Orkar inte.


"Don't come and go like you do"

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards