Alla inlägg den 2 december 2008

Av André - 2 december 2008 21:52


Då är det mycket som kan avgöras för min del :/

Bara hoppas att det går bra iaf.


Var iaf en ganska rolig helg med träning och fest.

Nu i helgen tror jag dock att det blir lgnt för min del.

Känns om att jag inte orkar festa, det är så förbannat tråkigt.

Får väl se vad som händer istället?


Något borde man väl kunna hitta på.

Nästa fredag är det julfest med jobbet.

Och lördag är det bartömning på kåren. Har lovat att gå dit med Henri.

Kan väl bli okej, men det visar sig väl.



"Jag gick som en tiggare längs kärlekens väg
Se mannen och hans hunger
Han brinner i mörkret som en bengalisk eld
Står här under ditt fönster och sjunger
Du vet dom sa till mig: "Bäst du aktar dig
Där kvinnan är, är krig om guld"
Dom sa till mig: "Håll ditt tempel rent
Och lämna det aldrig för en kvinnas skull"
Men mitt tempel blev ett fängelse
Jag väntade i mörkret som en Baskerville-hund
Men i natt vaknade jag av en dröm om dig
Sen kunde jag inte få en blund"

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards