Alla inlägg den 10 december 2008

Av André - 10 december 2008 13:30


Satt och lyssnade på Ulf Lundells låt "Isabella" alldels nyss.

Blir så sjukt inspirerad av hans låtar.

Den som inte lyssnat på honom, eller inte tycker han är nå bra,

testa igen. Lundells texter, ja finner få ord om dom.


"Jag gick som en tiggare längs kärlekens väg"


"Vacker är den som reser sig, som vågar tro
Som törs ett ja i alla nej, som vågar bygga bro
Över hav av bitterhet, över ödsligt nattkvarter
Vacker den som är sårbar, vacker den som ser"


Det är 2 citat ur låten "Isabella".


Har funderat lite över min position i livet.

Ska nog ge upp alla mina mål som jag hittills har/haft och skaffa mig nya.

Jag har nog inte lyckats med ett enda än så länge.

Egentligen skulle jag nog kunna skriva hur mycket som helst om detta,

men tiden och orken finns inte. Så det får bli kortfattat.

Men nu ska det bli ändring iaf.

Det har ni mitt ord på.

Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards