Alla inlägg den 3 december 2008

Av André - 3 december 2008 21:11


 Take me away.

Av André - 3 december 2008 19:31


Varit en tröttsam dag.

Inte alls på något humör. Är bara trött och less.

Men snart är det helg. Blir förhoppningsvis en lugn och skön helg.

Tänk om jag hade fått planera helgen precis som jag vill ha den.

Och alla jag vill ha runt omkring mig och vad som ska göras.

Dream on Andrey.


Det är ganska konstigt vad tiden går fort.

Tycker det här året har gått så fruktansvärt snabbt.

Det känns som att det var förra veckan jag, Henri, Johnnie, Simon

och Jonte var i Sthlm på fotboll. Eller som i somras när vi tog Luddes

båt ut på alla klippor och bar chillade. Eller vi vann både Metso Cup

och Inomhusligan. Som sagt, detta år har gått sjukligt fort.

Om precis 3 veckor är det julafton. Sen är det 10 dagar kvar till jag fyller

22, helt meningslöst. Men det ska bli skönt md jul.

Mycket mys, ledighet och snö(men inte för mycket).

Och efter jul börjar ju fotbollen dra igång på riktigt.

Det är nog det jag längtar till allra mest. Just nu är det fotbollen

som är mitt liv. Bara den man kan luta sig tillbaka och lita på.

Den tar alltid sin tid och den får alltid sin tid.

Enormt löjligt det lät, men det skiter jag i.


Nu är det dax för 3e gången gillt tycker jag.

Kan ju inte ha sån pass otur varje gång.

Och denna gång vill jag verkligen att det ska funka.

Har börjat tänkt på helt sjuka saker som jag inte ens visste

själv att jag kunde tänka på i denna ålder.

Men det sjuka är att det kändes inte ett dugg konstigt..



Jag vet iaf vad som kommer stå längst upp på min önskelista.



Presentation

Omröstning

Är du född under fel stjärna?
 Ja, det är bara att konstatera!
 Jag vet inte.
 Nej, det är jag inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards