Alla inlägg under september 2008

Av André - 16 september 2008 22:11


Bara 3 veckor kvar tills vi drar, fy fan vad gött!

Och vilket jävla gäng det blir. Hua.


Efter gårdagen blev jag en aning klokare, tro det eller ej.

Idag vet jag inte alls hur jag känner.

Jag har funderat några gånger om jag bara ska glömma och gå vidare.

Men det är svårt när man fäst sig vid något. Sen när man får höra saker

som jag fick göra igår, då blir det garanterat ännu svårare.

Men som sagt, tiden får väl avgöra vad som händer.

Känns ändå som att jag har försökt så gott jag kan. Okej, en del

grejer har jag väl kunnat gjort bättre. Men jag är som jag är.


Det positiva med dagen är att jag var med på träningen.

Det kändes riktigt bra faktiskt, dock så var jag trött redan efter uppvärmningen. Men vafan kan man vänta sig av ett päron då.

Det pratas om utgång imorgon och på lördag. På lördag blir det garanterat,

eller det ska jag väl inte säga. Hoppet lever ju än om jag säger så.

Men imorgon, värt att tänka på iaf.


Nä, nu ska jag kolla på film eftersom att kvällen verkar ju inte bjuda på något vettigare så det får bli "Forgetting Sarah Marshall".

Hört blandade åsikter om den, men hoppas att den är värd att spendera nån timme på iaf.


Imorgon blir det en promenad, sen vettefasiken vad jag ska göra. Kanske åka in till stan en sväng. Precis som allt annat, det visar sig väl.



Av André - 15 september 2008 13:47


Kanske drar till H-sand lite senare, får se vad min vapendragare säger.

Och nu är det inte länge tills vi åker lads!

Kommer bli enormt mycket festande, svinande, och mycket mer tok.

3 oktorber, inte långt bort.


Nä, nu är det bara ta sig i kragen. Lyfta blicken och se framåt.


Och till sist, en A la Salle.


"Dagens låt"



Av André - 14 september 2008 02:24


Nyss hemkommen från en lugn kväll på stan.

Tråkigt att gå ut nykter, ska jag aldrig mer göra.

Eller då ska det vara något riktigt speciellt isånnafall.


Nu är det mycket som snurrar i mitt huvud.

Mina teorier på saker och ting visar sig kunna stämma mycket väl.

Men vad vet jag, förmodligen inte ett jävla dugg. Dum som man är.


Nästa helg ska jag vara dyngfull, det är ett som är säkert.

God natt.

Av André - 13 september 2008 16:11


Ja, då var det helg igen då.

Fast iofs kommer ju jag ha helg 3 veckor framåt, så det är väl okej.

Håller dock på bli tokig på det här jävla gipset.

Var inte långt ifrån att jag tog av det igår.

Men jag ger det veckan ut, så får vi se.


Var på stan en sväng igår, ville hitta en mössa men det verkade vara omöjligt, iaf någon som jag tyckte om.

Var in på Åhlens en snabbis också, hejade på tjejen jag är så såld på.

Finsomfå.


Nä, nu ska jag slänga i mig lite käk sen göra något vettigt av kvällen.

Behöver ni skjuts så hör av er!

Av André - 11 september 2008 09:27


Trodde man skulle kunna sova ut idag.

Men ack så fel jag hade, vaknade 07:30 och kunde inte somna om.

Typiskt.


Var iaf upp på akuten från 8-14 igår. Blev gips i minst 3 veckor.

Har jag väldigt otur blir det minst 3 månader med gips :/

Så det hoppas vi inte på.


3 veckors sjukskrivning står på schemat, utan fotboll dessutom.

Eller det beror ju på hur länge det gör ont.

Har ni filmtips eller dyligt så hör gärna av er, jag lär ju inte ha så mycket att göra den närmsta tiden :)

Sen så har jag hört att Satc får en alltid på bättre humör.

Så kanske det är, men är det bara för stunden eller går det över när man slutar kollar? Hmm :) Skulle nog behöva nåt satc program nu i vilket fall.

Bra utbildning har jag för mig!


Av André - 9 september 2008 21:28


Vilken enormt dålig och meningslös dag!

Allt har varit sämst, var bara sur och arg på jobbet, sen störde jag mig på precis allt! Efter jobbet var det bara hem och käka sen dra upp på träning som gick exakt lika dåligt som allt annat denna dag. Plus att jag ramlade och gjorde illa mig. Måste åka upp på sjukhuset imorgon och kolla upp det.


Helvete.

Av André - 4 september 2008 21:19




Varit en helt urusel dag. Inte gjort någonting vettigt på jobbet,

träningen gick sämst och helgen blir vit. Det blir för övrigt vita helger fram till lagfesten den 27 nu.


Fanfanfanfan.

Sunshine.


"Lips of an angel"

Av André - 3 september 2008 21:15


Slapp dag på jobbet idag, perfekt för mig!

Har suttit och tänkt lite idag. Funderar på att ta tjänstledigt från jobbet

efter att fotbollen är slut. Åka iväg till Norge nån månad och jobba

och tjäna lite pengar. Vore ju fint som fan det.


Många som är sugen på att följa med, iaf som säger det.

Men vi får se vad som händer.


Nyss kommit hem, har varit med Anton hela kvällen.

Mycket surr, och ingen utav oss förstår någonting, nästan så man blir

skogstokig. Haha. Surrat massa skit och även mycket roliga saker.


Torsdag imorgon. Blir lugnt med jobb och träning, efter den har jag ingen aning om vad som händer. Och på fredag jobbar jag bara till 11, eller kanske 12 om jag orkar. Kommer i vilket fall inte göra ett skit. Blir förövrigt en lugn fredag då vi har match borta mot Ånge kl 14 på lördag. Men vad lördagkväll innehåller har jag ingen som helst aning om än så länge. Kanske blir utgång men är inte så pigg på det. Finns viktigare saker.

Det trodde jag aldrig att jag skulle säga, men det är ju tyvärr så.

Och söndag är det B-lagsmatch, eller så är det fotboll på Svartvik med korpen grabbarna.



Har vaknat ur min dröm som jag har haft ett tag.
Har jag tur kan jag somna om och hoppa in där den slutade.

Ovido - Quiz & Flashcards