Alla inlägg den 2 september 2008

Av André - 2 september 2008 21:51


Ny arbetsvecka. Gud vad roligt!

Eller hur det nu var igen.

Igår var jag och fiskade med Ludde, vi fick varsin lite fiskfan.

Men det var ganska skönt att bara komma ut ett tag.

Annars var det bara jobb som gällde.

Idag har det varit en snarlik dag, iaf gällande jobb.

Sen var jag iväg på träning också, var ett jävla väder att träna i.

Regnade hela träningen igenom. Blött som fasiken, men bastun värmde

mycket bra efteråt måste jag ju säga.


Har även hunnit med en film så här i början av veckan.

Wanted, den var ganska bra faktiskt. Bättre än jag först trodde.


Sen har jag ju gått och gruvat mig för en massa saker hela föregående

vecka. Var inte alls som jag trodde, dum som man är tror man jämnt det

värsta i alla situationer. Men du vet iaf vad jag tycker och tänker

hoppas jag.

Ovido - Quiz & Flashcards