Alla inlägg den 20 september 2008

Av André - 20 september 2008 10:38


Lugn kväll igår. Var och fiskade ett tag med Henri, gick inge vidare.

Eller Henri fick en liiiiten gädda på 3e kastet. Men annars gick det dåligt.

Sen kollade jag på nån film som hette "Harold and Kumar escape from Guantanamo Bay". Inte skitbra direkt, men hade ju inget bättre för mig så.


Idag lördag, match kl 15. Lucksta borta, jobbig match förmodligen.

Och med Gådda och Håkan avstängde dessutom. Bara ge gärnet.

Funkade det i Inomhusligan kan det mycket väl fungera nu också.

Vi ska göra vårt yttersta i vilket fall.


Ikväll blir det utgång, vet inte vart, med vilka eller när.

Det löser sig förhoppningsvis.

Jag hatar att säga så.


De viktiga sakerna man pratar om och säger "det ordnar sig" blir aldrig som

man har tänkt. Dom ordnar sig aldrig. Jag vill att den här grejen ordnar sig.


Förstår mig inte på vilka människor det är som går runt och snackar så in i helvete. Har ni något att säga om mig, så ta det med mig isånnafall.

Är så less på att höra massa skit på alla möjliga omvägar.


Och nej, det kan inte handla om vem/vilka som helst.

Lita på mig S.

Ovido - Quiz & Flashcards